درآمد رویایی استراماچونی بابت کار در استقلال و الغرافه

درآمد رویایی استراماچونی بابت کار در استقلال و الغرافه

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم گزارش خبرورزشی درباره درآمد آندره‌آ استراماچونی بابت قرارداد با الغرافه و همچنین پیروزی احتمالی در شکایتش از استقلال را برایتان انتخاب کردیم:

  •  براساس ادعای برخی از سایت‌های معتبر عرب‌زبان ، او بابت قرارداد دو ساله با الغرافه چهار میلیون و ۴۰۰ هزار یورو دستمزد خواهد گرفت و البته حتماً رقم‌هایی نیز تحت عنوان آپشن قرارداد لحاظ شده است (از رقم مورد نظر  ۳ درصد تحت عنوان مالیات کسر می‌شود) مبلغی که حتی در اروپا هم درآمد کاملاً قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود.
  • مرد ایتالیایی به دنبال آن است تا در دادگاه عالی ورزش تمام مبلغ قرارداد دو ساله خود با استقلال (از تیرماه ۱۳۹۸ تا تیرماه ۱۴۰۰) را تمام و کمال دریافت کند! اتفاقی که اگر رخ بدهد شاید طرف ایرانی محکوم به پرداخت یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو شود. استقلال هم لایحه دفاعیه ارسال کرده و اصلاً بعید نیست قسمت‌هایی از مطالبات و ادعاهای طرف ایتالیایی در دادگاه رد شود. در این صورت قطعاً استقلال باید مبلغ کمتری بپردازد.
  •  قاعدتاً استراماچونی برای دریافت دستمزد دو ساله خود از الغرافه دچار مشکل نخواهد شد و از همین حالا می‌تواند روی درآمد ۴ میلیون و ۴۰۰  هزار یورویی حساب باز کند (به احتمال فراوان تا امروز قسط اول آن را نیز دریافت کرده است) ولی بدون شک پرونده شکایت از استقلال را نیز رها نمی‌کند.
  •  اگر مربی ایتالیایی بتواند باشگاه سابق خود را به طور کامل محکوم کند (که امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد) و یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو دیگر نیز کاسب شود، عملاً طی کمتر از ۳۰ ماه توانسته  ۶ میلیون یورو به دست آورد.  
  • برای اینکه مجموع درآمد استراماچونی را در صورت شکست دادن استقلال در دادگاه عالی ورزش متوجه شوید فقط کافی است ۶ میلیون یورو را به قیمت روز حساب کنید تا ببینید این مربی در صورت ملاک قرار دادن ارزش پول ایران، طی کمتر از دو سال و نیم بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان درآمد دارد.

    1984