ایران‌پوریان: تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم/ کوچک‌ترین فرصتی به استقلال ندادیم

ایران‌پوریان: تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم/ کوچک‌ترین فرصتی به استقلال ندادیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک به هواداران این تیم وعده داد برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ در پایان فصل تلاش خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد ایران پوریان درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با گل‌گهر گفت: تیم ما از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد و در بازی با استقلال هم نمایش خوبی داشتیم و کوچک‌ترین فرصتی به حریف ندادیم. آلومینیوم حالا می‌تواند به خودش ببالد که جلوی تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هم می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. خدا را شکر تیم به یک ثبات خوب رسیده است و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.
وی در مورد شانس تیمش برای گرفتن سهمیه آسیا خاطر نشان کرد: ما نمی‌خواهیم بابت این موضوع فشاری روی تیم ایجاد شود و می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. نمی‌توان به راحتی در مورد کسب سهمیه قول داد و همه می‌دانند که شرایط آلومینیوم با تیم‌های دیگر چقدر فرق می‌کند. این اولین سالی است که در لیگ برتر هستیم ولی هواداران بدانند که تا آخرین بازی تلاش می‌کنیم تا یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به دیدار تیمش برابر گل‌گهر هم خاطر نشان کرد: همه بازی‌های لیگ سخت است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. مطمئناً گل‌گهر دنبال جبران شکست‌های اخیر است، ولی ما می‌خواهیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. امیدوارم شاهد یک بازی جذاب باشیم و در نهایت تیم ما سه امتیاز را بگیرد.

ایران‌پوریان در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل آینده هم در این تیم بماند، گفت: تمام تمرکز من روی بازی‌های آینده است و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام.

6641