تراکتور شهر بی دفاع برابر استقلال

تراکتور شهر بی دفاع برابر استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور برای بازی بسیار حساسش مقابل استقلال، 5 بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، فیروز کریمی که در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی تراکتور، توانست در یک بازی جنجالی ذوب آهن را شکست دهد، حالا باید مقابل تیمی قرار بگیرد که از سرمربیگری آن خاطرات چندان خوبی ندارد.

این وسط دست کریمی برای بازی با یکی از تیمهای سابقش هم تا حد زیادی بسته است و او برای بازی سه‌شنبه شب، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی و میثم تیموری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محمدرضا خانزاده هم به خاطر مصدومیت نمی‌تواند جلوی استقلال بازی کند.

با این همه محروم و مصدوم، روی کاغذ کار تراکتور برای امتیاز گرفتن از استقلال سخت خواهد شد به خصوص آنکه این تیم نفرات مهمی در خط دفاعی‌اش را در اختیار ندارد.

 محمدرضا خانزاده که یکی از مدافعان میانی این تیم است و فخرالدینی و تیکدری هم به عنوان مدافعان کناری توپ می‌زنند ضمن آنکه ایمانی هم به عنوان هافبک دفاعی، یکی از نفرات کلیدی تراکتور محسوب می‌شود و باید دید مجیدی و شاگردانش می‌توانند از این فرصت به نفع خودشان استفاده کنند یا اینکه فیروز کریمی باتجربه، تبدیل به دومین سرمربی استقلالی شاغل در لیگ خواهد شد که تیم فرهاد مجیدی را متوقف خواهد کرد.

9697