داریوش هرمزی: قشقایی سقوط نمی‌کند

داریوش هرمزی: قشقایی سقوط نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قشقایی به سختی کار این تیم در سه هفته پایانی رقابت های این فصل اذعان دارد، اما با اطمینان خاصی از بقای تیمش صحبت می کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال قشقایی که در حال حاضر تنها یک پله و دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، یکشنبه ۱۳ تیرماه به مصاف بادران مدعی خواهد رفت. بادران با امیدرضا روانخواه سرمربی فیروزآبادی و بازیکن سابق تیم های فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران اوج گرفته و با تمام وجود برای رسیدن به لیگ برتر می جنگند.

داریوش هرمزی گفت: بادران یکی از تیم های شایسته این فصل است که می تواند به لیگ برتر هم برسد، اما یادتان نرود که ما همین تیم را در بازی رفت و در زمین خودش شکست دادیم. پس جایگاه فعلی این دو تیم، معیاری برای پیش بینی برنده مسابقه برگشت نیست.

این مربی خوزستانی افزود: بله کار ما سخت است. سه بازی بسیار سخت و سنگین را پیش رو داریم ولی شما مطمئن باشید، سقوط هیچ نسبتی با نام ایل بزرگ قشقایی ندارد و با شایستگی سهمیه استان فارس را در لیگ یک حفظ خواهیم کرد.

تیم قشقایی در بازی هفته سی و یکم خود در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی رفت و در حالی که تا دقایق پایانی بازنده بود، یک امتیاز ارزشمند از آن مسابقه به دست آورد. سرمربی سابق استقلال ملاثانی درباره آن مسابقه هم گفت: آنها یک تیم پرحاشیه هستند و حتی گلشان را هم از روی همین حواشی که ایجاد کردند به ثمر رساندند. این گل به وضوح خطا بود اما داور چشم پوشی کرد تا دروازه ما باز شود.

هرمزی در ادامه به تغییر تاکتیکی تیمش برای بازگشت به بازی اشاره و اضافه کرد: ما برای تغییر سیستم بازی به چهار سه سه، محمد آژیر را به مرکز دفاع آوردیم و امین هاشمی فردرا به نوک حمله بردیم. با همین روش، توانستیم با یک کار تاکتیکی و با ضربه امین هاشمی فرد به گل تساوی دست پیدا کنیم. حتی پس از این گل هم می توانستیم به گل بعدی برسیم اما بی دقتی کردیم و فرصت پیروزی را از دست دادیم.

وی افزود: جو آن بازی بسیار مسموم و حتی می توانم بگویم خطرناک بود. پس از بازی، درگیری شدیدی بین عوامل تیم ملاثانی رخ داد و زد و خورد بدی بین خودشان ایجاد شد. باید بگویم در چنین جوی و گرمای حدود ۵۸ درجه، سوغاتی خوبی برای هواداران قشقایی آوردیم. ما توانستیم از یک میدان واقعا وحشتناک، سربلند بیرون بیاییم.

هرمزی گفت: امیدوارم در بازی مقابل بادران شاهد یک جو سالم باشیم و یک بازی عادلانه را بین دو تیم تماشا کنیم. من به تماشاگران و هواداران پرشور قشقایی قول می دهم، این سربازان تمام توانشان را برای سربلندی نام قشقایی به کار خواهند بست.

تیم فوتبال قشقایی پس از بازی مقابل بادران که نتیجه اش برای دیگر تیم شیرازی نیز مهم خواهد بود، باید در هفته ماقبل پایانی یک دیدار بسیار حساس را با تیم چوکای تالش برگزار کند. آخرین مسابقه قشقایی هم در شیراز برابر پارس جنوبی جم خواهد بود.

در پایان هفته سی و چهارم رقابت ها، تیم های اول و دوم به رقابت های لیگ برتر صعود خواهند و تیم های شانزدهم، هفدهم و هجدهم راهی لیگ دسته دوم خواهند شد. قشقایی پیش از آغاز بازی های هفته سی و دوم در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

6641