سلیمان‌زاده: می‌دانستیم استقلال چه برنامه‌ای دارد/ سیدعلی از قبل از بازی تحت فشار بود

سلیمان‌زاده: می‌دانستیم استقلال چه برنامه‌ای دارد/ سیدعلی از قبل از بازی تحت فشار بود

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع آلومینیوم اراک گفت که اعضای این تیم می‌دانستند استقلال چه برنامه‌هایی مقابل شاگردان منصوریان دارد.

به گزارش فوتبالی، رامتین سلیمان‌زاده پس از تساوی صفر- صفر آلومینیوم اراک مقابل استقلال گفت: تیم خوبی هستیم و این هفته تمرینات منظمی داشتیم. استقلال را در سه جلسه آنالیز کردیم و می‌دانستیم حریف چه برنامه‌ای دارد. هدفمند و هوشمند بازی کردیم و هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند. در مجموع بازی محکمی بود.
وی درخصوص اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت مهدی سیدعلی تصریح کرد: من نمی‌توانم قضاوت کنم، اما سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است که ادب را رعایت و با تمرکز کار می‌کند. نمی‌پسندم اکثر تیم‌ها قبل از بازی، بیانیه صادر می‌کنند و داور را تحت فشار قرار می‌دهند. احساس می‌کنم سیدعلی از قبل از مسابقه تحت فشار بود، اما با تمرکز قضاوت کرد. او یکی از بهترین داوران ایران است.

مدافع آلومینیوم اراک در مورد حضور این تیم در رتبه چهارم جدول لیگ برتر گفت: جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستیم و نمی‌توانم بگویم چه جایگاهی به دست می‌آوریم. فکر نمی‌کردیم در این رده باشیم، اما تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. با جان و دل کار کردیم و هر چه قسمت باشد. شانس خود را امتحان می‌کنیم. 

1470