خراب شدن رابطه امباپه با دو ستاره فرانسوی در یورو 2020

خراب شدن رابطه امباپه با دو ستاره فرانسوی در یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020 از دور رقابت ها کنار رفت و کیلیان امباپه با خراب کردن پنالتی آخر فرانسوی ها در این بازی انتقادات تندی را در این روز ها متحمل شده است.

به گزارش فوتبالی، عملکرد کیلیان امباپه علی رغم پیش بینی ها در رقابت های یورو 2020 اصلا جالب نبود و این بازیکن فرانسوی حتی یک گل هم نتوانست به ثمر برساند. امباپه در بازی مقابل سوئیس که به ضربات پنالتی کشیده شد و موجب حذف فرانسه شد، همان بازیکنی بود که پنالتی فرانسه را خراب کرد و باخت این تیم را رقم زد و باعث شد تا محبوبیتش میان فرانسوی ها کم شود.

اما اکنون به ادعای روزنامه اکیپ فرانسه، رابطه کیلیان امباپه با دو ستاره فرانسوی که پیش از این رابطه خوبی با آن ها داشت، در رقابت های یورو 2020 کاملا خراب شده و شکراب آب شده است. اولین بازیکن اولیویه ژیرو است که در مصاحبه ای گفته بود به نظر می رسد که دیگر هم تیمی هایش در خط حمله فرانسه به او پاس نمی دهند و همین قضیه موجب ناراحتی امباپه شده بود چرا که امباپه رابطه بسیار خوبی با کریم بنزما دیگر مهاجم فرانسوی داشت و این حرف ژیرو را کنایه ای به خودش برداشت کرد.

از سویی اکنون طبق گفته اکیپ، رابطه امباپه با گریزمن هم خراب شده است چرا که مهاجم بارسلونا در تیم ملی فرانسه در یورو 2020، بازیکن به مراتب بهتری نسبت به امباپه بود و عملکرد بهتری داشت و همین قضیه موجب شده بود تا گریزمن نقد هایی به امباپه در بازی مقابل سوئیس داشته باشد چرا که خود گریزمن پیش از شروع وقت های اضافه تعویض شده بود و دیگر نمی توانست کاری در جریان بازی انجام دهد و معتقد بوده که امباپه باید در نبود گریزمن بهتر بازی می کرده است.

1470