زوج پهلوان-شیری پاشنه آشیل پرسپولیس مقابل گل گهر

زوج پهلوان-شیری پاشنه آشیل پرسپولیس مقابل گل گهر

پایگاه خبری فوتبالی- سمت راست پرسپولیس مقابل گل گهر به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده بود.

به گزارش فوتبالی،در حالی که یحیی گل محمدی به دلیل مصدومیت وحید امیری و کمال کامیابی نیا حسابی دستش روی نیمکت در خط هافبک خالی بود، ترجیح داد در این بازی هم به سیامک نعمتی استراحت داده تا در بازی های آینده او را با کیفیت بالاتری در اختیار داشته باشد.

مهدی شیری و احسان پهلوان که مدافع و هافبک پرسپولیس در سمت راست مقابل گل گهر بودند شب خوبی را پشت سر نگذاشتند و در نبردهای تن به تن اکثرا مغلوب بازیکنان حریف شدند تا جناح راست پرسپولیس به اتوبانی برای حملات شاگردان امیر قلعه نویی تبدیل شود.

حتی حضور احمد نوراللهی در سمت راست خط هافبک دفاعی نتوانست مانع کم کردن فشار بازیکنان گل گهر شود و بارها دروازه پرسپولیس از سمت راست خودش یعنی جایی که شیری و پهلوان عملکرد ضعیفی ارائه دادند مورد حمله قرار گرفت که با درخشش حامد لک و مدافعان میانی مانع گلزنی مهاجمان این تیم شدند. 

احسان پهلوان که در بازی مقابل مس رفسنجان عملکرد بسیار درخشانی ارائه داده بود در این بازی نه در فاز هجومی و نه در فاز دفاعی نمایش خوبی نداشت تا نبود بازیکنی مانند وحید امیری به سود او تمام شده و تا پایان در زمین مسابقه بماند.

پهلوان در صحنه ای که مشکوک به پنالتی بود در حالی که می توانست مهاجم گل گهر را به خوبی مهار کند اما با یک خطای بچگانه تیمش را وارد چالش کرد تا نیمکت این تیم هم در ادامه وارد قضیه شود.

مهدی شیری هم مانند پهلوان بارها در کارهای دفاعی مغلوب بازیکنان گل گهر شد و مطابق همیشه در سانترها هم ضعیف عمل کرد تا نبود سیامک نعمتی در این بازی کاملا مشخص شود.

باید منتظر ماند و دید با نمایشی که این دو بازیکن مقابل گل گهر ارائه دادند در بازی مقابل فولاد که نبرد سنگینی در گرمای اهواز برای پرسپولیس محسوب می شود در ترکیب قرمزها قرار خواهند گرفت یا نه.

7655