پاکدل: امیدوارم به استقلال هم در اراک گل بزنم

پاکدل: امیدوارم به استقلال هم در اراک گل بزنم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم آلومینیوم اراک امیدوار است تیمش در بازی حساس آخر هفته با استقلال پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل که یکی از بازیکنان تاثیرگذار آلومینیوم در این فصل بوده و تا اینجای مسابقات 9 گل برای تیمش زده، درباره بازی با استقلال به خبرنگار فوتبالی گفت: بازی مقابل استقلال فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم به بالای جدول برسیم و فاصله را با رقیبانمان کمتر کنیم. تمام تلاش ما این است که مقابل استقلال برنده از زمین خارج شویم.

مهاجم گلزن اراکی‌ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتظار از تیم او بالا رفته، این توضیح را داد: تیم آلومینیوم به لحاظ شخصیتی به یک شرایط نرمال رسیده و نتایجی که در بازی های گذشته کسب کردیم نشان می‌دهد آلومینیوم تیم با شخصیت و قابل احترامی است و این موضوع سبب شده تا تیمهایی که با ما بازی دارند  به دنبال حداقل امتیاز باشند. ما در اراک به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و تیم های بزرگ هم جلوی ما کار سختی پیش رو خواهند داشت و این را جلوی پرسپولیس نشان دادیم."

از پاکدل درباره گل زیبایش به ذوب آهن پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید: هر گلی که وارد دروازه حریفان می‌شود نشان می‌دهد روی سیستم و نقاط ضعف تیم مقابل کار شده و کادر فنی با آنالیزی که از رقیبان انجام می‌دهد نکات فنی لازم را قبل از هر بازی به بازیکنان گوشزد خواهد کرد. گلی که مقابل ذوب آهن به ثمر رسید نتیجه یک کار تیمی تمرین شده بود.

مهاجم آلومینیوم در خصوص نتایج خوب این تیم باعلیرضا منصوریان گفت: وقتی یک مربی به تیم جدیدی می‌رود برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد و خوشبختانه آقای منصوریان توانست در کمترین زمان تفکراتش را در تیم جا بیندازد. من فکر نمی‌کردم ایشان در این حد شخصیت جذابی داشته باشند. او از لحاظ فنی فوق‌العاده است و خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم.

آیا آلومینیوم می‌تواند در پایان فصل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بگیرد. پاکدل درباره این موضوع چنین نظری دارد: آلومینیوم این فصل تازه به لیگ برتر صعود کرد و هدفش ماندن لیگ بیستم بود اما خدا رو شکر نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم با نتایجی که در ادامه خواهیم گرفت بتوانیم پدیده این فصل لیگ برتر باشیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. البته نیم نگاهی هم به قهرمانی در جام حذفی داریم و برای رسیدن به این مقام تلاش ویژه ای خواهیم کرد.

پاکدل امیدوار است همانطور که در اراک دروازه پرسپولیس را باز کرد، جلوی استقلال هم موفق به گلزنی شود: وظیفه من در تیم گلزنی است و این انگیزه مقابل استقلال دوچندان خواهد بود و تلاش می کنم در اراک دروازه استقلال را هم باز کنم.

آخرین سوال ما از مهاجم آلومینیوم درباره برنامه او در فصل نقل و انتقالات است چرا که این بازیکن از مدتها قبل سوژه شایعات نقل و انتقالاتی مختلفی شده بود: از تیم‌های مطرح لیگ برتر پیشنهاد داشتم و این موضوع باعث خوشحالی‌ام است، چون عملکردم طوری بود که با چنین پیشنهادهایی مواجه شوم. البته مسئولان باشگاه با جدایی من مخالفت کردند. من هم قرارداد داشتم و باید به این قرارداد احترام می‌گذاشتم. حالا هم تمام هدفم این است که در ادامه لیگ عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم در پایان مسابقات یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم و باعث خوشحالی مردم اراک بشویم.در پایان این فصل قراردادم با آلومینیوم به پایان خواهد رسید و می توانم بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم.

7655