نامداری قرارداد استقلال با گابریل پین را "ترکمنچای" خواند!

نامداری قرارداد استقلال با گابریل پین را "ترکمنچای" خواند!

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طبق گفته نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال، وزیر ورزش مجوز حضور گابریل پین در تهران را داده است، اما ماجرای عدم حضور خارجی ها در تهران و هم بحثهای مالی باعث شده که هنوز خبری از سفر دستیار سابق چزاره پراندلی به تهران نباشد.

8 روز قبل بود که فرهاد مجیدی، درباره دلیل طول کشیدن پروسه حضور پین در استقلال توضیح داد و گفت: "برای قرارداد دستیار ایتالیایی به من می‌گویند باید بندی در قراردادش باشد که حق شکایت به دادگاه کاس را نداشته باشد! یعنی از همین روز اول به طرف مقابل پالس می‌دهند که پولت را نمی‌دهیم و حق شکایتم نداری! خب چرا خیالشان را راحت نمی‌کنند و یک کلام نمی‌گویند که نمی‌خواهیم این کار را انجام بدهیم؟"

بعد از مجیدی نوبت به احمد مددی رسید که درباره این مربی ایتالیایی صحبت کند. مدیرعامل استقلال درباره گابریل پین گفته است: "درباره شکایت نکردن پین به CAS هم ما پیشنهادمان را دادیم و این بند را در قرارداد گذاشتیم. در حال حاضر منتظر هستیم اگر آقای پین نظری دارد به ما بگوید و نسخه نهایی را ویرایش کنیم. اصلاً مذاکره یعنی همین که روی بندهای مختلف بحث کنیم و به اجماع برسیم."

این وسط علی نامداری – که به گفته مجیدی قرار بود حقوق گابریل پین را تا آخر این فصل پرداخت کند – در مصاحبه امروزش، انگشت اتهام را در این ماجرا سمت مددی گرفته است: "درخصوص گابریل پین گفتم و تعهد دادم که اگر ایشان شکایت کرد و پولش را درخواست کرد از حساب من پرداخت کنید. این نامه اکنون در اختیار آقای مددی است اما هنوز پس از چند هفته هنوز آقای پین به تهران نیامده‌اند. اگر قرار به حمایت مدی از مجیدی بود، یک ماه و نیم آمدن گابرل پین بلاتکلیف نمی‌ماند! قرار شد دستمزد سه ماهه او را من پرداخت کنم و برای قرارداد یکساله هم تعهد دادم که هر زمان مشکل پیش آمد من پرداخت کنم پس صحبت‌های موجود تنها بهانه بود. نامداری در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که قراردادی که برای پین فرستاده شده، قرارداد ترکمنچای است!

هنوز معلوم نیست مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی چه زمانی وارد ایران خواهد شد و آیا علاوه بر مشکلات قراردادی، فدراسیون و سازمان لیگ اجازه ورود او را به استقلال می‌دهند یا نه.

1984