مربی قشقایی شیراز: برای بقا باید تمرکز بالایی داشته باشیم

مربی قشقایی شیراز: برای بقا باید تمرکز بالایی داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز اعتقاد دارد که بازیکنان تیمش برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور، باید بیشترین تمرکز و تلاش را در چهار هفته پایانی به خرج دهند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز هفته سی ام لیگ دسته اول را با یک تساوی خانگی پشت سر گذاشت تا با توجه به پیروزی رقیب مستقیمش در دیگر بازی این هفته، شرایطش برای بقا در مسابقات، خطرناک تر از قبل شود.

مربی این تیم ضمن ابراز نگرانی از تداوم شرایط فعلی، گفت: شانس ما و چوکا برای بقا تقریبا برابر است. هر تیمی که بتواند بابرنامه تر کار کند و در چند هفته آخر، بهتر تمرکزش را حفظ کند، می تواند در لیگ یک بماند.

محمدصادق کرمی افزود: ما تمام تلاشمان را به کار می بندیم و امیدوارم خدا کمکمان کند تا بازیکنانی که امسال برای اولین بار حضور در لیگ یک را تجربه کرده اند، در پایان مسابقات سربلند باشند.

کاپیتان سابق فجرسپاسی در خصوص بازی اخیر این تیم مقابل خوشه طلایی نیز گفت: ما در نیمه نخست این مسابقه، مالکانه بازی کردیم ولی در ایجاد موقعیت گلزنی مشکل داشتیم. دلیلش هم این بود که خوشه طلایی خیلی خوب بازی را کنترل کرده بود و قصدش هم این بود که نیمه اول را با تساوی به پایان برساند.

مربی تیم قشقایی افزود: طبق آنالیزی که از حریف داشتیم، می دانستیم که این تیم اکثر گل هایش را در نیمه دوم به ثمر می رساند و با آگاهی به نیمه دوم پا گذاشتیم. همانطور که دیدید، آنها در نیمه دوم بهتر از ما بازی کردند. دلیلش هم این بود که آنها بیشتر به برد نیاز داشتند، چون مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

کرمی گفت: اکثر بازیکنان آنها با تجربه و گران قیمت هستند. بچه های ما هم در خط دفاع خیلی خوب عمل کردند. درست است یکی دو موقعیت به حریف دادیم اما خوشبختانه دروازه مان باز نشد و از زحمات بچه ها راضی هستیم.

تیم فوتبال قشقایی شیراز در هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک، روز یکشنبه ششم تیرماه در دیداری سخت و حساس به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت. این دیدار از ساعت هشت و نیم شب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

6641