اعتراض یک نیمه ای قلعه نویی به داوری (عکس)

اعتراض یک نیمه ای قلعه نویی به داوری (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - امیر قلعه نویی به شدت نسبت به عملکرد تیم داوری دیدار مقابل استقلال معترض بود و اعتقاد داشت زاهدی فر یک خطای پنالتی به سود آنها اعلام نکرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر، استقلال با نتیجه دو بر صفر از سد گل گهر عبور کرد. در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند با 2 گل مرادمند و مهدی پور از سد میهمان خود عبور کرده و جایگاهشان در رتبه سوم جدول را بهبود ببخشند.
در دقیقه 52 این دیدار برخوردی درون محوطه جریمه استقلال رخ داد که باعث اعتراض شدید قلعه نویی و سایر بازیکنان و نیمکت نشینان گل گهر شد. ارسال گادوین منشا از سمت راست به روی دروازه به محمد آقاجانپور رسید ولی این بازیکن نتوانست ضربه اش را به سمت دروازه بزند و توپ از بین پاهای این بازیکن عبور کرد که البته او پس از برخوردی که با عارف غلامی داشت، سرنگون شد و روی زمین افتاد.

پس از این صحنه، بازیکنان و نیمکت نشینان گل گهر با اعتراض شدید به تصمیم تیم داوری، اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. امیر قلعه نویی نیز پس از این اتفاق به سمت کمک داور بازی رفت و اعلام کرد که بازیکن او با خطای غلامی سرنگون شده و زاهدی فر باید یک ضربه پنالتی به سود گل گهر اعلام می کرد.

اعتراض های قلعه نویی و سایر گل گهری ها موثر واقع نشد و زاهدی فر اعتقادی به پنالتی نداشت. پس از این صحنه، قلعه نویی تا پایان بازی نسبت به تصمیمات داور بازی معترض بود. او در هر صحنه ای، با به زبان آوردن این جمله که خطای پنالتی برای تیم او اعلام نشده، به تصمیمات داوری معترض بود.
در صحنه ای که بازیکن گل گهر در میانه های میدان نقش بر زمین شد، زاهدی فر اعتقادی به خطا نداشت و قلعه نویی نیز در لب خط گفت که داور برای تیم او پنالتی نگرفته این صحنه های میانه زمین دیگر چیزی نیست!

به هر حال ژنرال که تا پایان بازی زیر لب غرولند می کرد و به عدم اعلام ضربه پنالتی به سود تیمش معترض بود، در تقابل دوباره با تیم سابقش مغلوب شد. او در روزی که تیمش بیشتر توپ را در اختیار داشت، در باز کردن دروازه استقلال ناکام بود تا برای چهارمین بار پیاپی برابر استقلال و برای سومین دفعه متوالی مقابل فرهاد مجیدی تن به شکست بدهد.

1470