رشفورد: اصلا عملکرد خوبی تاکنون در یورو 2020 نداشته‌ام

رشفورد: اصلا عملکرد خوبی تاکنون در یورو 2020 نداشته‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره تیم ملی انگلستان و باشگاه منچستریونایتد اعتراف کرد که به هیچ عنوان نمایش خوبی در یورو 2020 نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد در فصل گذشته به همراه منچستریونایتد آمار 21 گل و 15 پاس گل در 57 بازی را ثبت کرد تا در لیست نهایی گرت ساوتگیت برای یورو 2020 قرار بگیرد. این مهاجم بیست و سه سال اذعان کرد که پس از بازی شیاطین سرخ مقابل ویارئال در فینال لیگ اروپا که با برد نماینده اسپانیا به پایان رسید، از ناحیه شانه احساس درد می‌کند و چند ماهی است که چنین حسی دارد. 

به نقل از سایت گل، انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه ومبلی با آلمان دیدار خواهد کرد. رشفورد درباره نمایش خودش در یورو گفت: "من بهترین عملکرد خود به نمایش نگذاشته‌ام. از ابتدای فصل درد داشتم، اما با منچستریونایتد ادامه دادم. فکر می‌کنم که در سی و شش گل تاثیر مستقیم گذاشته‌ام، پس دیگر نیازی نیست که به عقب بازگردم و طوری فکر کنم که باید به یک نحو دیگر عمل می‌کردم. من به این شکل به مشکلات نگاه نمی‌کنم. فقط می‌خواهم برای هر بازی در دسترس باشم. عمل جراحی؟ پزشکان چنین عقیده‌ای فعلا ندارند. اما واضح است که باید وضعیت آن را بهبود ببخشم."

4416