برنامه بازی‌‌های یک هشتم نهایی یورو 2020

برنامه بازی‌‌های یک هشتم نهایی یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - با مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه F معروف به گروه مرگ، برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 اعلام شد. 

به گزارش فوتبالی، شب داغی را در یورو پشت سر گذاشتیم. ابتدا اسپانیا موفق شد با پیروزی مقابل اسلواکی به به مرحله حذفی برسد و در گروه F نیز شاهد جابجایی‌های زیادی در جدول این گروه بودیم، اما در نهایت فرانسه با پنج امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، آلمان و پرتغال با چهار امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و به مرحله بعدی راه یافتند. 

در روز شنبه پنجم تیر ماه در ساعت 20:30 ولز و دانمارک باهم دیدار می‌کنند و سپس در ساعت 23:30 ایتالیا به مصاف اتریش خواهد رفت. در روز یک شنبه ششم تیر ماه در ساعت 20:30 هلند در ورزشگاه فرانس پوشکاش حریف چک خواهد بود. در ساعت 23:30 نیز شاهد دیدار حساس و احتمالا جذاب پرتغال - بلژیک خواهیم بود. 

در هفتم تیر ماه در ساعت 20:30 کرواسی و اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت و در ساعت 23:30 فرانسه در نشنال ارنا بخارست، باید با سوئیس بازی کند و در روز آخر مرحله یک هشتم در روز هشتم تیر ماه، آلمان در ورزشگاه ومبلی در دیداری حساس با انگلیس بازی خواهد کرد و در ساعت 23:30 نیز سوئد و اوکراین به مصاف هم خواهند رفت. 

4416