تغییرات در هیات مدیره استقلال و کلاف سردرگمِ نامداری؛ می رود یا می‌ماند؟

تغییرات در هیات مدیره استقلال و کلاف سردرگمِ نامداری؛ می رود یا می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- تغییرات در نفرات هیات مدیره استقلال بار دیگر وضعیت علی نامداری را مبهم کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز تغییراتی در نفرات هیات مدیره استقلال به وجود آمد و به جای حجت نظری و مهدی عبدیان، پرویز مظلومی، داریوش دلفانی و علی اصغر ملکیان به هیات مدیره استقلال اضافه شدند که با این تغییرات، وضعیت علی نامداری مشاور استقلال باز هم در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

حتما در جریان هستید از ماه ها پیش، علی نامداری به عنوان یک عضو اقتصادی قدرتمند در باشگاه استقلال مشغول به کار شد و رایزنی هایی برای حضور او در هیات مدیره استقلال نیز انجام شد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حکم مشاور برای او صادر شد اما این چیزی نبود که نامداری به دنبال آن باشد با این حال به فعالیت خود ادامه داد و حتی پررنگ تر از اعضای هیات مدیره فعالیت کرد به طوری که فرهاد مجیدی روی او و کمک های او حساب ویژه ای باز کرد و در بیانیه اش عنوان کرد امکان حضور گابریل پین را با کمک های نامداری فراهم می کند. از طرفی بازیکنان استقلال نیز همواره از تلاش های این عضو اقتصادی به نیکی یاد کرده اند و حالا پس از تغییرات اخیر مدیریتی باز هم خبری از ورود نامداری به هیات مدیره استقلال نیست و این مورد شاید بتواند در تصمیم گیری نامداری برای ادامه فعالیتش در استقلال تاثیرگذار باشد. 

باید دید در ادامه تغییرات باشگاه استقلال چه اتفاقاتی خواهد افتاد و آیا نامداری به عنوان مشاور به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا نه.

1470