بایرامی: استقلال خوش‌شانس بود گل نخورد

بایرامی: استقلال خوش‌شانس بود گل نخورد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم پدیده معتقد است پیش از هر دو گل استقلال صحنه‌های مشکوک به خطا اتفاق افتاد.

به گزارش فوتبالی، مهرداد بایرامی در مورد دیدار پدیده مقابل استقلال عنوان کرد: با اینکه فاصله زیادی از بازی‌ها داشتیم، اما به نظرم نمایش خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی ارائه دادیم و پا به پای استقلال پیش رفتیم. در نیمه اول اجازه کار به آنها را ندادیم و در نیمه دوم روی دو اتفاق و صحنه مشکوک گل خوردیم.

او درباره داوری این مسابقه عنوان کرد: همه فقط راجع به گل دوم استقلال صحبت می‌کنند که البته هند مدافع آنها واضح بود، اما قبل از گل اول هم یک خطای مشکوک روی بازیکن ما اتفاق افتاد که تیم داوری آن را هم نادیده گرفتند. تعجب می‌کنم چرا برخی می‌گویند صحنه دوم هند نبود، در حالی که مشخص است مدافع استقلال با بازوی خود کاملا توپ را به جلو هُل می‌دهد و توپ را دفع می‌کند.

مهاجم پدیده در خصوص اینکه یک فرصت خوب گلزنی مقابل استقلال داشت، عنوان کرد: ابتدا باید از پاس امین(قاسمی‌نژاد) تشکر کنم ولی من در آن صحنه سرعت بالایی برای گرفتن توپ و عبور از مرادمند داشتم که با این حال تمام دقتم را انجام دادم تا توپ گل شود، اما با خوش‌شانسی حریف آن ضربه از کنار دروازه رد شد و متاسفانه گلزنی نکردم.

بایرامی درباره وضعیت تیم پدیده عنوان کرد: با توجه به مشکلات زیادی که برای مدیریت باشگاه ما در طول فصل افتاد و حواشی زیادی که گریبانگیر تیم شد، به نظرم آقای رحمتی و کادر فنی تیم خیلی خوب اوضاع را جمع کردند. خدا را شکر تیم ما امتیازهای خوبی جمع کرده و جایگاه مناسبی هم داریم. باخت مقابل استقلال هم فراموش کردیم و به فکر دیدار با تراکتور هستیم.

1470