هافبک فیکس بایرن مونیخ با قیمتی مناسب در لیست فروش

هافبک فیکس بایرن مونیخ با قیمتی مناسب در لیست فروش

پایگاه خبری فوتبالی - بازار نقل و انتقالات به بایرن مونیخ اجازه نمی دهد که نفس راحت بکشد.

به گزارش فوتبالی، بایرن که از تجربه انتقال رایگان آلابا به رئال مادرید خوشحال نیست، حالا شاید با ماجرای دیگری مواجه شود. باواریایی ها خیلی تلاش کردند که قرارداد بازیکن اتریشی تمدید شود اما موفق نشوند. کومان نیز به جدایی از بایرن اصرار می ورزد و مبلغ پیشنهادی برای تمدید را ناکافی می داند. حالا گورتسکا دیگر بازیکن بایرن مونیخ نیز خواستار جدایی شده است.

ملی پوش آلمانی با باشگاه مونیخی در تماس است تا قراردادش تمدید شود. بیلد گزارش داده است که گورتسکا از پیشنهادی که برای تمدید به دستش رسیده راضی نیست و از وکیلش خواسته تا برایش مشتری پیدا کند. بایرن نمی خواهد تجربه آلابا تکرار شود و گورتسکا را در سال 2022 رایگان از دست بدهند و به همین خاطر  مشکلی با فروش وی در تابستان پیش رو ندارند.

ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ خیلی دوست دارد که گورتسکا بماند اما به نظر می رسد که بایرن چاره ای جز فروش وی نداشته باشد. این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 70 میلیون یورو قیمت دارد اما به نظر می رسد که قیمتش با توجه به رسیدن به سال پایانی قراردادش خیلی کمتر خواهد بود و مشتریانش می توانند او را با مبلغی مناسب به خدمت بگیرند.

4125