ترکیب احتمالی بایرن مونیخ با ناگلسمن؛ انقلاب در راه است

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ با ناگلسمن؛ انقلاب در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - حضور یولیان ناگلسمن در بایرن مونیخ به معنی شروع دورانی تازه در آلیانس آرنا است. این مربی 33 ساله جوان ترین مربی بایرن از زمان استخدام سورن لربی در سال 1991 است. ناگلسمن تا سال 2026 با بایرن مونیخ قرارداد خواهد داشت و حالا می تواند نقش مهمی در ساختن بایرن مونیخ آینده داشته باشد.این مربی سبکی متفاوت با هانسی فلیک را دارد و به همین خاطر به نظر می رسد که تحولات بزرگی در انتظار بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از ویژگی های بایرن مونیخ با هانسی و تیم های تحت هدایت یولیان مربوط به سبک هجومی آنها بوده است. باواریایی ها با هدایت ناگلسمن همچنان تیمی خواهند بود که به دروازه حریفان یورش می برند. ناگلسمن این سبک خود را در لایپزیش هم نشان داده است چرا که تیمش به سرعت به دنبال توپربایی از حریف و رساندن توپ به دروازه حریفان است.

اما تغییر بزرگ می تواند مربوط به سیستم باشد. فلیک فقط از سیستم 1-3-2-4 استفاده می کرد و به ندرت سیستم خود را عوض می کرد. لئون گورتسکا و کیمیش در پست هافبک دفاعی بازی می کردند ، لواندوفسکی در خط حمله بود و وینگرهای هجومی در دو جناح قرار می گرفتند. ناگلسمن اما به خط دفاعی با سه مدافع میانی اعتقاد دارد. او از دو پیستون در جناحین استفاده می کند و بدین ترتیب تیمش با پنج نفر دفاع می کند و در حملات نیز بازیکنان بیشتری را خواهد داشت.

ناگلسمن بدین ترتیب در بایرن مونیخ نیز احتمالا به سراغ  3-4-3 خواهد رفت که بدین ترتیب بازیکنانی نظیر آلفونسو دیویس و بنجامین پاوارد در دو جناح به جای تمرکز روی دفاع می توانند با فراغ بال به حملات اضافه شوند. لوکاس هرناندز، اوپامکانو (خرید قطعی بایرن از لایپزیش که یولیان به خوبی او را می شناسد) و نیکلاس سوله می توانند خط دفاعی سه نفره را تشکیل بدهند. در حملات نیز لروی سانه، سرژ گنابری یا کینگزلی کومان می توانند در دو جناح خط حمله کنار لواندوفسکی قرار بگیرند.

4125