عکس؛ چالهان اوغلو در تالار افتخارات اینتر در کنار آخرین سری آ

عکس؛ چالهان اوغلو در تالار افتخارات اینتر در کنار آخرین سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - هاکان چالهان اوغلو، بازیکن ترکیه ای، به تازگی از میلان به اینتر پیوسته است و روز گذشته انتقال او رسمی شد و مراسم معارفه ای برای این بازیکن در باشگاه اینتر برگزار شد که یکی از تصاویر این مراسم بیش از دیگر عکس ها جلب توجه می کرد.

به گزارش فوتبالی، چالهان اوغلو که چیزی حدود 4 سال را در باشگاه میلان توپ زده بود، اکنون به طور مستقیم از تیم میلان به دیگر تیم این شهر یعنی اینتر رفته است و در واقع به طور مستقیم به یک رقیب همشهری پیوسته است و به نوعی موجب خشم هواداران تیم میلان شده است. البته مثال های دیگری هم در این رابطه وجود دارد چرا که زلاتان ابراهیموویچ هم دورانی را در اینتر بوده است و در میلان هم توپ زده است. یا ماریو بالوتلی بازیکنی بوده که هم در اینتر و هم در میلان بازی کرده است و اکنون هاکان چالهان اوغلو هم به جمع این بازیکنان می پیوندد.

اما چالهان اوغلو در مراسم معارفه خود به تالار افتخارات باشگاه اینتر رفت جایی که آخرین کاپ سری آ که این تیم در فصلی که گذشت هم فتح کرد در آن حضور داشت. اینتر پس از یک دهه موفق به فتح جام شد و با آنتونیو کونته این سری آ را به دست آورده بود.

1470