عاشوری: استقلال در زمین به حواشی توجه نمی‌کند/ گل‌گهر فراتر از انتظارات نتیجه گرفته است

عاشوری: استقلال در زمین به حواشی توجه نمی‌کند/ گل‌گهر فراتر از انتظارات نتیجه گرفته است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، عملکرد این تیم را در فصل جاری لیگ برتر فراتر از انتظارات می‌داند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی‌اصغر عاشوری درباره شرایط تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و چند دیدار دوستانه هم برگزار کردیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. وضعیت کلی گل‌گهر خوب است، اما فرسایشی شدن لیگ برتر باعث شده بازیکنان از لحاظ ذهنی به‌هم بریزند و این موضوع در روحیه و تمرکز آنها مؤثر است. امیدوارم فصل بعد برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد این همه تعطیلی نباشیم.

وی با اشاره به تقابل روز چهار تیر شاگردان قلعه‌نویی برابر استقلال تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و بازی سختی در پیش خواهیم داشت. آنها در ورزشگاه آزادی به دنبال کسب بُردی دیگر هستند، اما ما هم برای اینکه موقعیت خودمان را در جدول لیگ برتر بهبود ببخشیم، به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.

هافبک گل‌گهر سیرجان در این باره که به نظر می‌رسد حاشیه‌های استقلال به سود گل‌گهر خواهد بود گفت: استقلال با وجود این مسائل مقابل پدیده پیروز شد. حریف وقتی به زمین می‌آید، حواشی و مشکلات را فراموش می‌کند و مطمئن باشید حاشیه‌ها تأثیری در بازی نخواهد داشت. ما هم به شرایط استقلال فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که از این مسابقه امتیاز بگیریم.

عاشوری در مورد شانس گل‌گهر سیرجان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیایی داریم و تلاش می‌کنیم که بتوانیم در پایان فصل نتایج خوبی را رقم بزنیم. البته گل‌گهر تا همین الان هم فراتر از انتظارات نتیجه گرفته است.

۴۱۵۴