زمان نقل و انتقالات تغییر نکرده است

زمان نقل و انتقالات تغییر نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی- تاریخ پیشنهادی از سوی سازمان لیگ برای نقل و انتقالات تابستانی تغییر نکرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ها از 23 مرداد می توانند یارگیری را آغاز کنند و این زمان تا 16 آبان ادامه خواهد داشت. همان طور که ملاحظه می کنید تاریخ نقل و انتقالات به گونه ای تنظیم شده است که تیم های حاضر در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش از شروع این بازی ها می توانند بازیکنان جدید را به ترکیب اضافه کنند. به این خاطر که بازی ها در شهریور ماه احتمالا به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. این به خاطر شیوع ویروس کووید 19 است. 

 تاریخ پیشنهادی از سوی سازمان لیگ مورد تایید فیفا هم قرار گرفته است. تیم ها به مدت 12 هفته می توانند نقل و انتقالات داشته باشند. پایان نقل و انتقالات بعد از شروع بازی های این فصل لیگ برتر خواهد بود؛ به این خاطر که تیم ها زمان داشته باشند بعد از شروع بازی ها در صورت اشتباه در یارگیری آنرا اصلاح کنند. این قانون چند سالی است که با الگوبرداری از قوانین فیفا در فوتبال کشور پیاده می شود. 

 سازمان لیگ در تلاش است مسابقات فصل جدید لیگ برتر را دوم مهر ماه یعنی پیش از شروع اولین دیدار تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 آغاز کند. در این صورت بازی های لیگ برتر بعد از دو سه هفته برگزاری به بهانه ی اولین بازی تیم ملی وارد تعطیلات خواهد شد.

۴۱۵۴