آخرین خبرها از نقل و انتقالات تابستانی باشگاه میلان

آخرین خبرها از نقل و انتقالات تابستانی باشگاه میلان

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین بروزرسانی از وضعیت اهداف نقل و انتقالاتی روسونری توسط دو منبع دی مارتزیو و اسکای اسپورتس در رابطه با بازار تابستانی میلان انجام شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو و اسکای اسپورتس ایتالیا، مهاجم دیگری هم‌چون جانلوکا اسکاماکا در این پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو در فصل تابستان توسط باشگاه میلان خریداری نخواهد شد و روسونری فصل جدید را در نوک خط حمله با دیووک اوریگی، اولیویه ژیرو، زلاتان ابراهیموویچ و احتمالا آنته ربیچ سپری خواهد کرد.

با این اوصاف، انتظار می‌رود که برای تقویت خط حمله یک بازیکن با خصوصیات متفاوت از نام‌های بالا راهی میلان شود که می‌توان به اهداف پائولو مالدینی چون راسپادوری از ساسولو و شارل دکتلار از کلوب بروژ بلژیک اشاره کرد.

دی مارتزیو در رابطه با جدیدترین آپدیت پیرامون جذب شارل دکتلار چنین عنوان می‌کند که هنوز هیچ مذاکره رسمی‌ای بین مقامات دو باشگاه میلان و کلوب بروژ صورت نگرفته است اما مبلغ درخواستی بین رقم بیست و پنج الی سی میلیون یورو می‌باشد.

نوآ لنگ، هم‌تیمی شارل دکتلار نیز بازیکنی است که مدیریت آث میلان بسیار او را تحسین می‌کند اما در بخش بال چپ روسونری با وجود رافائل لیائو، وینگر ملی‌پوش پرتغالی و آنته ربیچ، وینگر ملی‌پوش کروات ترافیک بالایی وجود دارد. برای بال راست نیز استفانو پیولی خواهان ماندن جونیور مسیاس است.

آلساندرو فلورنتزی، ملی‌پوش ایتالیایی نیز با پرداخت هزینه 2.7 میلیون یورویی به عنوان بازیکن دائمی میلان خواهد بود و در پایان، اسون بوتمان با وجود فشارهای شدید از سوی مقامات و مالکان متمول باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان هم‌چنان به منتظر ماندن برای پیوستن آث میلان ادامه می‌دهد.

9404