انتقام پرسپولیس از خطیبی در سوپرجام(عکس)

انتقام پرسپولیس از خطیبی در سوپرجام(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل‌محمدی با شکست شاگردان رسول خطیبی انتقام جشن سوپرجام فصل گذشته را از او گرفتند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس دو فصل قبل به خاطر قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی، به عنوان قهرمان جام حذفی معرفی و قرار شد در یکی از بازیهای خانگی این تیم، جام قهرمانی سوپرجام 98 به پرسپولیس اهدا شود.

قرعه این بازی به دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی افتاد منتهی شرایط آن بازی طوری پیش رفت که قرمزها چندان از مراسم قهرمانی‌شان در سوپرجام لذت نبردند.

داستان از این قرار است که در شرایطی که بازی تا دقیقه 88 با تساوی بدون گل در جریان بود، پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد اما اعتراض شدید رسول خطیبی – سرمربی وقت ماشین‌سازی – به این پنالتی باعث شد تا علی علیپور برای زدن پنالتی تمرکز کافی را نداشته باشد و پنالتی او را حامد لک – که آن زمان گلر ماشین‌سازی بود – مهار کرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و مراسم قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام تحت تاثیر شعارهایی قرار گیرد که از برخی از سکوهای ورزشگاه علیه علی علیپور داده شد.

پرسپولیس، اما با برتری مقابل تراکتور در بازی دو روز قبل، نه تنها برای چهارمین فصل متوالی قهرمان سوپرجام شد بلکه انتقام آن بازی تلخ را از رسول خطیبی گرفت.

هواداران پرسپولیس بعد از پایان این بازی، در فضای مجازی با انتشار بخشی از صحبت های سیدجلال حسینی  (بچه های ما عادت بدی دارند که هیچ چیزی را فراموش نمی‌کنند!) به نوعی انگیزه پرسپولیس برای پیروزی مقابل تراکتور و قهرمانی در سوپرجام را پاسخی به رفتارهای رسول خطیبی در فصل گذشته دانستند.

7655