همه چیز در مورد جشن قهرمانی پرسپولیس

همه چیز در مورد جشن قهرمانی پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس قصد دارد در بازی برابر ذوب‌آهن جشن قهرمانی خود را در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال برگزار کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری برابر فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ۵۹ امتیازی شود و به فاصله ۵ هفته مانده به پایان مسابقات، گام محکمی برای قهرمانی بردارد.

سرخپوشان همچنین با کسب تنها یک امتیاز در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان در هفته آتی مسابقات می‌توانند قهرمانی خود را قطعی و برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را از آن خود کنند.

حسین خبیری در گفت و گویی، در مورد زمان برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر گفت: طبق مذاکراتی که با سازمان لیگ داشتیم، درخواست کردیم که اگر امکانش باشد در اولین بازی که در تهران پیش رو داریم (برابر ذوب‌آهن) این جام به طور رسمی به پرسپولیس اهدا شود. سازمان لیگ هم ملاحظاتی داشت اما نظرش برای اهدای جام برابر ذوب‌اهن مساعد بود.

وی افزود: سازمان لیگ اعلام کرد که باید شرایط جشن قهرمانی مهیا و جام هم ساخته شود. این جام در حال ساخت است و اگر تا روز بازی برابر ذوب‌آهن ساخت آن تکمیل شود، به احتمال فراوان در این دیدار جشن قهرمانی برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی افزود: با توجه به اینکه مسابقات به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود و باید حدود ۱۵ روز در این کشور بمانیم، باید برای پشتیبانی از تیم در آن دیدارها تدارک خوبی ببینیم. تیم باید از نظر اسکان، زمین تمرین، رفت و آمد و خیلی از مسائل دیگر شرایط خوبی داشته باشد. مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه هم مسوولیت این کار را به من محول کرد و امیدوارم با کار گروهی که تشکیل شده است، بتوانیم بهترین شرایط را برای پرسپولیس مهیا کنیم.

خبیری در مورد اینکه گفته می‌شود چند بازیکن پرسپولیس پیشنهاداتی از خارج از کشور دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس بهترین نفرات ایران هستند و طبیعی است که پیشنهاد داشته باشند. مدیریت باشگاه در این باره تصمیم‌گیرنده است اما چیزی که مشخص است برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هم کادر فنی و هم مدیریت باشگاه اعلام کردند تمام نفرات در تیم می‌مانند و هیچ‌کس جدا نخواهد شد.

وی در مورد برخی صحبت‌ها علیه برانکو ایوانکوویچ توسط یکی از بازیکنان اسبق استقلال اضافه کرد: برخی افراد مراقب اظهارنظرهایی که در مورد او می‌کنند، باشند. او یکی از بهترین‌ تیم‌های تاریخ پرسپولیس را ساخته و برای همه ما قابل احترام است.

وی در مورد توافق با برانکو خاطرنشان کرد: باشگاه در تلاش است تا این مساله هر چه زودتر حل شود اما باید شان این مربی حفظ شود.

7655