خرید جدید پرسپولیس از مشهد می‌آید

خرید جدید پرسپولیس از مشهد می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جوان تیم فوتبال شهرخودرو(پدیده) اولین خرید قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، علی نعمتی، مدافع جوان پدیده در دو فصل گذشته مورد توجه دو مربی پرسپولیس قرار گرفته است. دو فصل قبل برانکو او را می‌خواست و فصل گذشته هم یحیی بعد از حضور در پرسپولیس به دنبال شاگرد سابقش بود منتهی باشگاه مشهدی رضایتنامه او را صادر نکرد و با توجه به آنکه قرارداد او با پدیده در پایان فصل تمام خواهد شد، به احتمال بسیار زیاد، او در نقل و انتقالات تابستانی با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری خواهد گرفت. دو فصل قبل در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بود و فص، به دلیل عدم دریافت رضایتنامه نتوانست به خواسته خود دست یابد حالا در آستانه پیوستن به جمع قرمزها قرار دارد.

نعمتی که علاقه زیادی برای حضور در پرسپولیس دارد پیش از این و پس از مخالفت باشگاه پدیده در نیم فصل گفته بود:" من گزینه نخست یحیی گل‌محمدی برای خط دفاعی پرسپولیس بودم. صحبت‌هایی در خصوص انتقال من صورت گرفت اما من با پدیده قرارداد داشتم. هرکاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم تا به پرسپولیس بروم اما در نهایت تصمیم گیرنده نهایی کادر فنی و باشگاه بودند."

گفته می‌شود توافقات لازم بین علی نعمتی و یحیی گل‌محمدی انجام شده و این بازیکن پس از پایان مسابقات لیگ برتر و جام حذفی راهی پرسپولیس خواهد شد تا بتواند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان این تیم را همراهی کند.

نعمتی که یک بازیکن چپ‌پا است پیش از این در پدیده شاگرد یحیی بوده است و قابلیت بازی در دو پست دفاع میانی و دفاع چپ را دارد.

قرمزها پیش از این فرشاد فرجی دیگر مدافع پدیده را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفته بود.

7655