منچسترسیتی برای کین پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی ارائه می‌دهد

منچسترسیتی برای کین پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی ارائه می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی – منچسترسیتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی برای جذب هری کین ارائه می‌دهد. هرچند که احتمالا این پیشنهاد رد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هری کین به احتمال زیاد در فصل نقل و انتقالاتی پیش رو از تاتنهام جدا می‌شود و تیمی جدید را برای خود انتخاب خواهد کرد. چند باشگاه به شدت خواهان او هستند که به نظر می‌رسد سیتیزن‌ها تمایل زیادی برای جذب او نسبت به رقبا دارند.

در همین زمینه سایت گل به نقل از چند منبع خبری اعلام کرده باشگاه سیتی هنوز برخلاف ادعای رسانه‌‌ها پیشنهادی رسمی ارائه نکرده اما رسانه‌های دیگر اعلام کرده‌اند سیتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی برای جذب کین ارائه می‌دهد.

قبل از برگزاری یورو، هری کین در یک گفت و گو اعلام کرد تصمیمش برای ماندن یا جدایی از تاتنهام را پس از پایان جام خواهد گرفت زیرا در حال حاضر تمرکزش روی تیم ملی است اما همه می‌دانستند که او در تاتنهام نمی‌ماند. کین هنوز با تاتنهام قرارداد دارد و دستمزد ۲۳۰ هزارپوندی در هفته دریافت می‌کند. تاتنهامی‌ها روی او ۱۵۰ میلیون پوند قیمت گذاشته‌اند و حالا چند رسانه از پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی سیتی خبر دارده‌اند که باید دید تاتنهام حاضر به رد کردن این پول در این شرایط بد اقتصادی است یا خیر.

1101