اسماعیلی: اگر پرسپولیس مشکلات استقلال را داشت، این نتایج را نمی‌گرفت/ در کمیته انضباطی به جای من امضا کردند!

اسماعیلی: اگر پرسپولیس مشکلات استقلال را داشت، این نتایج را نمی‌گرفت/ در کمیته انضباطی به جای من امضا کردند!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک استقلال معتقد است اگر باشگاه پرسپولیس هم با مشکلات آبی‌پوشان مواجه بود، نمی‌توانست نتایج درخشانی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، فرشید اسماعیلی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: این پیروزی حاصل زحمات بچه‌ها و کادر فنی بود. به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم که در این شرایط زحمت کشیدند. من باید چند گلایه را مطرح کنم و صحبتی با مددی دارم. آقای مددی عزیز! شما مدیرعامل ما هستی، دشمن ما نیستی. فرقی نمی‌کند مددی مدیرعامل باشد یا فردی دیگر. ما می‌خواهیم مشکلات حل شود.
وی با بیان اینکه آبی‌پوشان به دنبال حل شدن مشکلات خود هستند، تصریح کرد: تا چه زمانی باید این شرایط را داشته باشیم؟ زمین تمرین درست نداریم و یک روز شرق هستیم، یک روز غرب. بازیکن با کوچک‌ترین کاری به کمیته انضباطی احضار می‌شود. شما ذهن بازیکن را درگیر کردید. مرادمند 250 میلیون تومان پول ندارد تا چک خودش را پاس کند. مگر می‌شود چنین اتفاقی رخ دهد؟ بازیکن داریم که کفش تمرین ندارد. آقا فرهاد درباره این مشکلات صحبت می‌کند و حرف بچه‌ها را می‌زند، اما یک عده برای خودشان تیم شدند.

«هر کسی می‌خواهد مدیرعامل باشد. شما برای باشگاه چه کردید؟»، هافبک استقلال ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: این همه پول به باشگاه استقلال آمده، اما دریافتی بازیکنان 30 تا 50 درصد است. پول برای من مهم نیست، امکانات بدهید. مگر می‌شود بازیکن استقلال تا ساعت 11 شب برای بدنسازی صبر کند که آن هم یک روز شرق است و یک روز غرب. امکانات ارتباطی به بازیکنان ندارد؟ می‌گویند اسماعیلی 37 درصد گرفته است. اصلاً می‌گوییم 50 درصد. آیا این رقم دریافتی در فاصله شش بازی تا پایان لیگ برتر درست است؟

اسماعیلی در ادامه انتقاداتش از مشکلات مالی استقلال گفت: تمام تیم‌ها 70 تا 80 درصد پول گرفته‌اند. آقای مددی! شما مدیرعامل باشگاه استقلال هستی و ما با هم دشمنی نداریم. مشکلات استقلال را حل کن. هر کاری می‌کنیم، به کمیته انضباطی احضار می‌شویم. در کمیته انضباطی هم به جای من امضا کرده‌اند! مگر می‌شود؟!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ پرداختی علی نامداری بخشی از قرارداد او بوده است یا خیر، بیان کرد: آن پول جزو قراردادم نبود و نامه آن را دارم. من 9 درصد از قراردادم را به خاطر این نامه جریمه شدم. اگر سوءتفاهم است، چرا 9 درصد از قراردادم را کسر کردید؟ فقط صحبتی با بازیکنان پرسپولیس از جمله کمال کامیابی‌نیا و سید جلال حسینی دارم. حسینی بزرگ ماست. روزبه چشمی چند سال پیش حرف می‌زد و می‌گفتند جوسازی نکنید. من شما (بازیکنان پرسپولیس) را دعوت می‌کنم که رختکن استقلال را ببینید. اگر مشکلات ما را داشتید، این نتایج را نمی‌گرفتید.

هافبک استقلال با تمجید از بازیکنان این تیم عنوان کرد: دم بچه‌های ما گرم. شش سال است با ما این کار را می‌کنند و خسته شده‌ایم. کسی هم نمی‌خواهد بفهمد.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار است شرایط استقلال با تغییر دولت بهتر شود، اظهار داشت: خدا کند شرایط درست شود. در این مدت جز وعده و وعید، چیزی در کار نبوده و در نشست هیئت مدیره هم قول‌هایی به مجیدی دادند که عملی نشده است.

6641