حاشیه دیدار استقلال و پدیده/ استقبال گرم مجیدی و شاگردانش از رحمتی/ غلامپور با استقلالی‌های پدیده روبرو نشد

حاشیه دیدار استقلال و پدیده/ استقبال گرم مجیدی و شاگردانش از رحمتی/ غلامپور با استقلالی‌های پدیده روبرو نشد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی، سرپرست و بازیکنان استقلال پیش از شروع دیدار با پدیده برخورد گرمی با مهدی رحمتی داشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پدیده از ساعت 19:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است.

* پیش از شروع مسابقه فرهاد مجیدی به سمت نیمکت پدیده رفت و برخورد گرمی با مهدی رحمتی، علی سامره و  محمود نوازی داشت؛ سرمربی تیم استقلال همچنین در کنار رحمتی عکس یادگاری گرفت.

* بعد از خوش و بش رحمتی و مجیدی تمامی بازیکنان تیم استقلال به سمت سرمربی کنونی پدیده رفته و استقبال جالب توجهی از وی به عمل آوردند. بازیکنان استقلال بدون توجه به مسائل کرونایی رحمتی را در آغوش گرفته و از وی برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

* سیاوش یزدانی که با رحمتی در پیکان هم‌بازی بود علاوه بر خوش و بش با این مربی با حسین بادامکی سرپرست پدیده برخورد گرمی داشت.

* آرمان رمضانی برای اولین‌بار از زمان پیوستنش به استقلال در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

* امین قاسمی‌نژاد مهاجم پدیده پیش از شروع مسابقه با کادر فنی استقلال خوش و بش کرد. وی در این فصل مورد توجه باشگاه استقلال بود اما در نهایت موفق نشد به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

* بهزاد غلامپور آخرین عضو کادر فنی استقلال بود که بعد از سوت شروع بازی روی نیمکت نشست. وی هنگام برخورد مربیان دو تیم با اعضای تیم پدید و اعضای کادر فنی این تیم روبه‌رو نشد.

* در دقیقه 6 مسابقه خطای مهاجم پدیده روی آرش غلامی باعث اعتراض مجیدی شد.

دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

6641