رشید مظاهری در جلسه کمیته اخلاق شرکت نکرد

رشید مظاهری در جلسه کمیته اخلاق شرکت نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای سعید عزیزیان مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال، رشید مظاهری در جلسه کمیته اخلاق شرکت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، ماجرای درگیری لفظی مظاهری و عزیزیان در تمرین استقلال یکی از عجیب ترین اتفاقاتی بود که در این فصل از لیگ برتر افتاد. 

عزیزیان مربی سابق دروازه بان های استقلال مدت هاست که پیگیر به نتیجه رساندن شکایت از مظاهری است. او می گوید مظاهری در تمرین استقلال به او فحاشی کرده و برای اثبات این ادعا شاهدانی دارد که حاضر به قسم خوردن هم هستند. مظاهری قبل از حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2021 برای اینکه آرامش آبی‌ها به هم خورد، شکایتش از مظاهری را به تاخیر انداخت اما دوباره شکایت از مظاهری را با جدیت پیگیری می کند .

عزیزیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره آخرین وضعیت شکایتش از مظاهری گفت: حدود 7-8 روز پیش به کمیته اخلاق رفتم و آنها گفتند قرار است مظاهری فردا در جلسه کمیته اخلاق شرکت کند منتهی دو روز بعد که پیگیر ماجرا شدم، به من گفته شد که رشید مظاهری در جلسه حاضر نشده است!

درباره مظاهری بد نیست به این نکته اشاره کنیم که او در بازی امشب استقلال و شهرخودرو نه تنها درون دروازه تیم فرهاد مجیدی قرار نخواهد گرفت بلکه نامش در لیست استقلال برای این بازی هم دیده نمی‌شود.

9697