ذوب آهن فعلا وارد بازار نقل و انتقالات نمی‌شود

ذوب آهن فعلا وارد بازار نقل و انتقالات نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- با نزدیک شدن به بازی های پایانی لیگ برتر شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد جابجایی بازیکنان و مربیان منتشر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از باشگاههایی که شایعاتی درباره بازیکنانش منتشر شده، باشگاه ذوب آهن است. بر اساس شایعاتی که طی روزهای گذشته مطرح شده، سرمربی استقلال مذاکراتی با سه بازیکن تیم مجتبی حسینی - وحید محمدزاده، میلاد جهانی و عبدالله حسینی - داشته است. خبری که کانال رسمی باشگاه استقلال آن را تکذیب کرد و اصفهانی‌ها هم نظری مشابه نظر رسانه باشگاه استقلال دارند.

با توجه به اینکه به جز سه بازیکنی که شایعه مذاکره استقلال با آنها منتشر شده، چند بازیکن دیگر ذوب آهن هم می‌توانند مورد توجه سایر باشگاهها قرار بگیرند، این سوال مطرح می‌شود که برنامه باشگاه اصفهانی برای حفظ نفراتش و جذب نفرات جدید چیست.

آنطور که مجتبی فریدونی مدیرعامل این باشگاه گفته، 7-8 بازیکن این تیم قرارداد 2 ساله دارند و با توجه به شرایط این تیم در جدول، فعلا تمام تمرکز این باشگاه روی هفته‌های پایانی لیگ است و بعد از پایان لیگ، برنامه این باشگاه برای نقل و انتقالات مشخص خواهد شد.

ذوب آهن در حال حاضر با 21 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای فرار از سقوط به لیگ، روی امتیاز 7 بازی آینده‌اش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

9697