چالهان‌اوغلو در یک‌ قدمی اینتر؛ یاغی شهر میلان!

چالهان‌اوغلو در یک‌ قدمی اینتر؛ یاغی شهر میلان!

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر در آستانه امضای قرارداد با چالهان اوغلو قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، هاکان چالهان‌اوغلو، هافبک تیم ملی ترکیه که با حذف این تیم روز گذشته کارش هم در بازی‌های ملی به پایان رسید در آستانه امضای قرارداد با اینتر است و احتمالا فردا تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد.

سایت اسپورت ایتالیا گزارش داده حتی ممکن است امروز قرارداد او امضا شود اما گزارشات حاکی از این است که فردا قرارداد امضا می‌شود. اسکای اسپورت تایید کرده چالهان‌اغلو تا سال ۲۰۲۴ با اینتر قرارداد خواهد بست. او پیشتر پیشنهاد دستمزد ۴ میلیون یورویی در میلان را نپذیرفت و حالا باید با پیراهن اینتر مقابل میلان بازی کند. اسکای اسپورت نوشته چالهان‌اوغلو در اینتر سالیانه ۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و یک میلیون هم پاداش خواهد گرفت.

علاوه بر دیمارتزیو، یک خبرنگار ترکیه‌ای هم از سایت Fanatik.com با پدر چالهان اوغلو صحبت کرده و گفته: هاکان در تیررس گالاتاسرای نیست. من با پدر او صحبت کردم. حسین چالهان اوغلو. اگر مشکلی پیش نیاید او با اینتر قرارداد امضا خواهد کرد.

گفتنی است چالهان اوغلوی ۲۷ ساله متولد کشور آلمان است و در آکادمی کارلسروهه هم بازی کرده. او سابقه حضور در هامبورگ و لورکوزن را دارد و ۵۷ بار پیراهن ترکیه را بر تن کرده است.

1101