مشکل جدید بارسلونا برای فصل جدید: تعداد بالای مهاجمین!

مشکل جدید بارسلونا برای فصل جدید: تعداد بالای مهاجمین!

پایگاه خبری فوتبالی – ممفیس دیپای جدیدترین خرید بارسلونا است. یک مهاجم تند و تیز که در تیم ملی هلند و لیون موفق کار کرده. حالا با حضور او بارسلونا دچار یک مشکل جالب شده. تعداد بالای مهاجمین!

به گزارش فوتبالی، هم اکنون تیم بارسلونا ۸ مهاجم به نام‌های مسی، گریزمان، دمبله، ترینکائو، بریثویت، فاتی و آگوئرو دارد و اگر بخواهد با ۳ مهاجم هم بازی کند ۵ نفر بیرون می‌مانند. حالا مارکا در گزارشی کوتاه این مسئله را بررسی کرده.

نکته مهم در این میان ماندن مسی است. اگر مسی در بارسلونا بماند قطعا جای ثابتی در ترکیب خواهد داشت. وضعیت گریزمان اندکی نامشخص است. شایعات حاکی از آن است که بارسلونا به پیشنهادهای رسیده برای جذب گریزمان گوش می‌دهد و ممکن است این مهاجم فرانسوی که سالیانه ۲۰ میلیون یورو می‌گیرد از باشگاه جدا شود. دمبله که فصل گذشته خوب کار کرد اما همچنان با مصدومیت رو به روست هم شرایطی مانند گریزمان دارد و بارسلونا پیشنهادهای خرید او را بررسی می‌کند.

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا هم اکنون با مشکل مصدومیت رو به روس و زمان بازگشتش به میدان مشخص نیست،‌ قطعا در بارسلونا می‌ماند و کم کم به ترکیب می‌رسد اما بریثویت احتمالا از بارسلونا جدا خواهد شد زیرا با حضور آگوئرو جایی برای او نخواهد بود. دیگر بازیکن جوان بارسلونا، ترینکائو هم احتمالا در بارسلونا می‌ماند تا با شرایط هماهنگ شود. او ۲۱ سال سن دارد و مشکلی با شرایط فعلی نخواهد داشت.

1101