سیگار کشیدن جنجالی دروازه‌بان یوونتوس قبل از بازی مقابل اسپانیا

سیگار کشیدن جنجالی دروازه‌بان یوونتوس قبل از بازی مقابل اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - شزنی ساعاتی پیش از بازی مقابل اسپانیا در حالی که سیگار به لب داشت توسط دوربین ها شکار شد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان لهستانی یوونتوس در دستانش پاکت سیگار داشت و از هتل تیمش در سوپوت پیش از بازی مقابل اسپانیا در سویا سیگار می کشید. این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. 

شزنی 31 ساله لباس تمرینی تیم ملی لهستان را به تن داشت (تی شرت قرمز و کلاه مشکی). بازیکن اسبق آرسنال در دوران فوتبالش در تیم لندنی هم دو بار در حین سیگار کشیدن توسط دوربین ها شکار شده بود. در واقع در سال 2015 ، ونگر تصمیم گرفت که شزنی را به خاطر سیگار کشیدن در رختکن 20 هزار پوند بعد از بازی مقابل ساوتهمپتون جریمه کند و بعد از آن دیگر در لیگ انگلیس برای ارسنال بازی نکرد. شزنی در یورو 2016 نیز در حال سیگار کشیدن در اردوی تیم ملی لهستان توسط دوربین ها شکار شده بود. 

شزنی سال گذشته در مصاحبه ای در مورد سیگار کشیدنش در دوران حضورش در آرسنال گفت:" من به طور مداوم سیگار می کشیدم و مربی کاملا از این ماجرا خبر داشت. ونگر نمی خواست که کسی در رختکن سیگار بکشد و من هم این را می دانستم. استرس بازی باعث شد تا بعد از بازی در رختکن سیگار بکشم. به گوشه ای در حمام رفتم و کسی نمی توانست من را ببیند اما ناگهان یک نفر من را دید و به مربی خبر داد. چند روز بعد ونگر را دیدم و از من پرسید که آیا این ماجرا صحت دارد و من پاسخ مثبت داد. او من را جریمه کرد و ماجرا تمام شد.  بعد از آن گفت که کمی من را از تیم کنار می گذارد اما جنجال یا درگیری در کار نیست. در این مورد خیلی حرفه ای رفتار کردیم."

4125