دروازه‌بان یوونتوس اخبار خروجش از این باشگاه را تکذیب کرد

دروازه‌بان یوونتوس اخبار خروجش از این باشگاه را تکذیب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - وویچک شزنی دروازه‌بان لهستانی شایعات خروجش از یوونتوس را تکذیب و اعلام کرد که مسئول استراتژی سران یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی نیست. 

به گزارش فوتبالی، شزنی در سال 2017 با مبلغ 12 میلیون یورو از آرسنال به یوونتوس پیوست. این دروازه‌بان سی و یک ساله توانست به دروازه‌بان شماره یک بیانکونری تبدیل شود و جام‌های مختلفی فتح کند. با این حال گفته می‌شد که یوونتوس به خاطر پاندمی ویروس کرونا ضررهای مالی زیادی را متحمل شده و باید چند بازیکن خود را به فروش برساند و شزنی یکی از آن‌هاست. 

به نقل از سایت گل، در این رابطه گزارشاتی مبنی بر علاقه آ اس رم و ژوزه مورینیو به شزنی شنیده می‌شد و این گلر لهستانی از سال 2015 تا 2017 به صورت قرضی در این باشگاه بازی کرد. او در این باره در کنفرانس خبری گفت: "می‌دانم که رسانه‌ها چند وقتی است که این اخبار پخش کرده‌اند و من می‌خواهم برای اولین و آخرین بار به این شایعات پاسخ دهم. من نه با یوونتوس و نه با هیچ باشگاه دیگری صحبت نکرده‌ام، زیرا چیزی برای صحبت کردن وجود ندارد و من نمی‌خواهم از این باشگاه جدا شوم. من مسئول استراتژی یوونتوس در بازار نقل و انتقالات نیستم."

شزنی تاکنون 137 بار برای یوونتوس به میدان رفته و موفق به ثبت 54 کلین شیت شده است.

4416