دروازه بان یوونتوس: از روزنامه ها متنفرم، نمره دهی به بازیکنان مسخره است

دروازه بان یوونتوس: از روزنامه ها متنفرم، نمره دهی به بازیکنان مسخره است

پایگاه خبری فوتبالی - وویچک شزنی، دروازه بان یوونتوس، مدعی شده که از روزنامه ها نفرت دارد و نمره هایی که به بازیکنان داده می شود از نظر او بسیار مسخره است. 

به گزارش فوتبالی، شزنی پس از جدایی بوفون در فصل گذشته و پیوستن به پاریسن ژرمن به دروازه بان اول قهرمان سری آ تبدیل شد و این امر با بازگشت اسطوره باشگاه یووه در فصل جدید پس از یک سال دوری نیز تغییری نکرد و جایگاه او در درون دروازه حفظ شد. او روز گذشته مصاحبه مفصلی با سایت رسمی باشگاه یوونتوس انجام داده که بخش هایی از آن را در ادامه خواهیم خواند: " من به خاطر پدرم دروازه بان شدم اما جدای از این همیشه در بین دوستانم بهترین بودم. این را می دانستم که در دروازه بسیار بهتر از زمین هستم. باور دارم که دروازه بان ها برای این کار زاده می شوند چون باید شخص خاصی بود. جایی برای اشتباه وجود ندارد. باید از نظر ذهنی بسیار قدرتمند باشی که بتوانی به یک دروازه بان خوب تبدیل شوی. " 

شزنی حالا سه سال است که در ایتالیا حضور دارد اما می گوید که از روزنامه این کشور و نحوه امتیازدهی آنها به بازیکنان متنفر است. او در این باره گفت: " از روزنامه ها متنفرم. وقتی به ایتالیا آمدم بسیار تغییر کردم چون زبان را بلد نبودم و نمی دانستم چه حرف هایی درباره من زده می شود. از آن زمان روند نخواندن روزنامه ها را حفظ کردم. نمره دهی به بازیکنان من را به خنده می اندازد چون تنها کسی که می داند یک بازیکن چه نمایشی داشته خود آن بازیکن است. یک روزنامه به ایگواین نمره 5.5 داده بود و دیگری به او نمره 7.5 داده بود. "

1070