رکورد قابل توجه گل‌محمدی/ قهرمانی در سوپرجام با دو تیم مختلف

رکورد قابل توجه گل‌محمدی/ قهرمانی در سوپرجام با دو تیم مختلف

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس تبدیل به اولین مربی‌ در فوتبال ایران شد که با دو تیم مختلف قهرمان سوپرجام شده است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی که در 50 سالگی تمام جام های فوتبال ایران را به دست آورده، امشب و با برتری مقابل تراکتور صاحب رکورد ویژه‌ای شد. او در سال 95 به عنوان سرمربی ذوب آهن قهرمان سوپرجام شد( تیم او در وقت اضافه توانست با نتیجه 2-4 استقلال خوزستان را شکست دهد) و امشب هم با پرسپولیس، قهرمانی در این جام را به عنوان سرمربی جشن گرفت.

یحیی به عنوان بازیکن هم سابقه قهرمانی در سوپرجام را دارد و در سال 84 به عنوان بازیکن صباباتری توانست قهرمان این مسابقه شود. در آن سال، صباباتری، فولاد را با 4 گل شکست داد و علی دایی در آن بازی موفق به دبل شد.

سرمربی قرمزها که فصل گذشته از نیم فصل دوم سرمربی پرسپولیس شد موفق شد پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ نوزدهم برساند و قهرمانی در سوپرجام امشب پنجمین قهرمانی او به عنوان مربی است(یحیی دو فصل متوالی با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شده است). او بعد از برانکو ایوانکوویچ تبدیل به دومین سرمربی پرسپولیس شد که با انجام بازی در سوپرجام، قهرمان این مسابقه شده است.

یحیی البته فصل گذشته این فرصت را داشت که قهرمانی در آسیا را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند منتهی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان مقابل اولسان هیوندای شکست خورد و نایب قهرمان آسیا شد.

7655