حداکثر مبلغ پیشنهادی منچسترسیتی برای خرید کین مشخص شد

حداکثر مبلغ پیشنهادی منچسترسیتی برای خرید کین مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - دیلی استار گزارش داده است که حداکثر مبلغ پیشنهادی منچسترسیتی برای خرید هری کین مهاجم تاتنهام 100 میلیون پوند (116 میلیون یورو) است.

به گزارش فوتبالی، به گفته این منبع، سیتی بعد از یورو این پیشنهاد را رسما به دست تاتنهام خواهد رساند و البته تیم آبی پوش شهر منچستر می خواهد این ماجرا هر چه زودتر حل شود و نمی خواهند در کل تابستان درگیر مذاکرات باشند. در حقیقت سیتی حاضر نیست که مذاکره ای بیشتر را انجام بدهد، یا تاتنهام این مبلغ را می پذیرد یا انتقال منتفی می شود. 

دنیل لوی مدیر تاتنهام قیمت 174 میلیون یورو (150 میلیون پوند) را برای فروش مهاجم 27 ساله تیم ملی انگلیس تعیین کرده است و به همین خاطر به نظر می رسد که اختلاف مالی آنها با پیشنهاد سیتی خیلی زیاد است اما بعید است که در شرایط مالی کنونی و مشکلات مالی ناشی از کرونا تیم دیگری حاضر شود این مبلغ را بپردازد. کین به هیچ وجه نمی خواهد در تاتنهام بماند و به همین خاطر تیم لندنی مجبور است که این بازیکن را به فروش برساند. لوی مدیر تاتنهام معمولا در مذاکرات بسیار سختگیر است و تا روز آخر به چانه زنی ادامه می دهد اما به نظر می رسد که مدیران منچسترسیتی حوصله چانه زنی را ندارند و منتظرند که خیلی زود تکلیف خرید یا عدم خرید کین روشن شود.

4125