توضیحات جعفری نماینده آل‌اشپورت در مورد حکم توقیف اموال باشگاه استقلال

توضیحات جعفری نماینده آل‌اشپورت در مورد حکم توقیف اموال باشگاه استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- وحید جعفری، نماینده شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه، در خصوص مشکلاتی که اخیرا برای باشگاه استقلال ایجاد شده، توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که فردی با مراجعه به محل ساختمان باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل بدهی چند سال قبل استقلال به برند آل اشپورت، حکم توقیف اموال این باشگاه را گرفته است. بعد از این اتفاقات سید صادق جدایی مشاور و وکیل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: " شرکت آل اشپورت با طلبی حدود 15 میلیون تومان که حالا 100 میلیون تومان شده این اقدامات را انجام داد."

جعفری نماینده برند آل اشپورت در مورد اینکه فرد مراجعه کننده به باشگاه استقلال کیست اظهار داشت: هرچند که اطلاعات دقیقی از این پرونده نداریم اما قطعا این شخص هیچ ارتباطی به شرکت آل اشپورت ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه طی سالهای اخیر افراد معلوم الحال زیادی از عنوان این برند و یا ارتباطات مقطعی با این شرکت سواستفاده کرده‌اند که در ماه‌های اخیر شرکت زربافان اقلیم تجارت به عنوان نماینده انحصاری برند آل اشپورت آلمان اقدامات حقوقی و قضایی در خصوص این افراد و تولید کنندگان و فروشندگان کالاهای تقلبی آل اشپورت را آغاز کرده است.

جعفری در خصوص اینکه این فرد چگونه موفق شده حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را با طلبی که دارد بگیرد تصریح کرد: عرض کردم احتمال دارد افراد از ارتباطات مقطعی با این شرکت سو استفاده کنند اما به طور مشخص بنده و شرکت زربافان اقلیم تجارت تاکنون هیچ گونه شکایت و یا دعوای حقوقی به طرفیت باشگاه محترم استقلال نداشته ایم. قطعا وکیل بنده و شرکت زربافان اقلیم تجارت، نسبت به پیگیری از طرق مقتضی با باشگاه استقلال جهت روشن کردن موضوع اقدام می کند و به نظر می‌رسد مصاحبه طرح شده از سوی وکیل باشگاه استقلال ناشی از عدم اطلاع دقیق بوده و ما به باشگاه هم اعلام کرده ایم که آماده همکاری حقوقی جهت روشن کردن موضوع هستیم.

"شركت آل اشپورت ابتداى فصل مشكلاتى با استقلال پيدا كرد و استقلال عليرغم قراردادى كه داشت با شركت شما قطع ارتباط كرد. آیا به خاطر این ماجرا از باشگاه استقلال شکایت کرده‌اید؟"جعفری در پاسخ به این سوال بیان کرد: قراردادی فی‌مابین شرکت زربافان اقلیم تجارت با با باشگاه استقلال منعقد شد که در ابتدای فصل جاری و با تغییرات مدیریتی، علیرغم آنکه شرکت آل اشپورت بخشی از تعهدات خود مبنی بر تحویل البسه با کیفیت و با تکنولوژی روز دنیا را بصورت رایگان انجام داده بود متاسفانه به یک باره بدون هرگونه اطلاع به این شرکت، تیم بزرگسالان باشگاه استقلال با نقض تعهدات و تخلف قراردادی در مسابقات از البسه برند دیگری استفاده کرد و به نظر می‌رسد صرف نظر از آنکه احتمالا باشگاه این البسه را خریداری کرده و این خود موجب تضرر این باشگاه بزرگ و هواداران میلیونی آن خواهد شد؛ موجب تضرر شرکت آل‌شپورت شد و شرکت ما در چند ماه اخیر مذاکرات و مکاتباتی با باشگاه استقلال انجام داد که تاکنون نتیجه ای حاصل نشده و در صورت ادامه این وضعیت شرکت آل اشپورت علیرغم میل باطنی حق اقدام حقوقی و پیگیری خسارات وارده به خود را محفوظ می داند.

9697