اثاث کشی دلیل عجیب آسیب دیدگی میلیچ!

اثاث کشی دلیل عجیب آسیب دیدگی میلیچ!

پایگاه خبری فوتبالی - صالح مصطفوی مربی استقلال گفت که او نمی داند چگونه دیاباته توانسته است یک ماه پیش وارد ایران شود ولی این دفعه این اتفاق رخ نداد.

به گزارش فوتبالی، صالح مصطفوی مربی استقلال در گفتگو با شبکه خبر در مورد مشکلات پرتعداد این تیم گفت: چند نمونه کوچک که در رسانه ها مطرح نشده را اعلام می کنم. جهت اطلاع هواداران می‌گویم که آقای میلیچ طبق ادعای خودشان برای یازده ماه است که از استقلال دریافتی نداشته ‌اند و حتی پول بازگشت به تهران را خودشان پرداخت کرده‌اند و از باشگاه طلب کردند که باشگاه به او پرداختی نداشته است.
وی ادامه داد: متاسفانه هزینه MRI گرفتن از پای ایشان که در تمرینات آسیب دیده است را هم دوستان خارج از باشگاه تهیه کردند. اصلا علت مصدوم شدن ایشان این بود که باشگاه هتل المپیک را برایشان رزرو کرده بود نتوانست هزینه‌‌ها را پرداخت کند و ایشان مجبور شده است که اثاث‌‌ کشی کند که بعد از این اقدام بدون استراحت به تمرین آمده و آسیب دیده است.
او ادامه داد: نمونه دیگر شیخ دیاباته است که 2 روز با خانواده اش در ترکیه بود. به هر دلیلی، باشگاه نتوانست ویزای شیخ دیاباته را بگیرد تا او برای کمک به تیم به ایران بیاید. من نمی دانم چگونه می شود که برای بازیکن می توانیم بلیط بگیریم ولی ویزایش را نمی توانیم بگیریم.
مصطفوی در پایان گفت: بالاخره این بازیکن تا یک ماه پیش برای استقلال بازی کرده و هر مدلی که سری قبل آمده، این دفعه نیز می توانسته وارد ایران شود. من از منظر حقوقی بلد نیستم که باید چگونه ویزای بازیکن ما گرفته می شد.

1470