دست پر مهدی رحمتی برای دیدار با استقلال

دست پر مهدی رحمتی برای دیدار با استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پدیده در شرایطی مهیای حضور مقابل استقلال شده است، که بازیکن محروم و یا مصدومی در لیست آن‌ها حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در دیدار معوقه هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال و پدیده باید پس از گذراندن ایام تعطیلات ملی، دوشنبه 31 خردادماه از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند؛ تقابل شاگردان فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی که بدون‌شک می‌تواند مسابقه جذابی را در آغاز راه دوباره رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند رقم بزند.

پدیده‌ای‌ها قرار است عصر فردا از مشهد عازم تهران شوند؛ آن‌ها در ایام تعطیلات لیگ برتر بازی‌های دوستانه پرشماری را انجام دادند و با انجام بیش از 5 مسابقه تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و لیگ استان، مهدی رحمتی تلاش کرد تا بازیکنان تیمش را در شرایط مسابقه حفظ کند.

 آن‌ها بدون مصدوم از بازی‌های دوستانه گذر کردند تا با آمادگی بالا و در شرایط ایده‌آل مهیای حضور مقابل تیم فوتبال استقلال شوند و حالا کادرفنی پدیده دست بازی برای انتخاب ترکیب 11 نفره و هم‌چنین ذخیره‌های خود دارد، چرا که برخلاف استقلال که غایبان پرشماری دارد، پدیده‌ای‌ها نه مصدوم و نه محرومی برای جدال با استقلال دارند و با تمام قوا آماده رویارویی با شاگردان فرهاد مجیدی هستند.

۴۱۵۴