فلورنتینو پرز؛ مردی که اسطوره ها را از رئال مادرید دور می‌کند

فلورنتینو پرز؛ مردی که اسطوره ها را از رئال مادرید دور می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه مارکا در یک گزارش کوتاه به نقش پرز در تصمیمات اخیر و جدایی اسطوره‌ها اشاره کرده.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز روش خاصی برای مدیریت در رئال مادرید دارد که چه شما آن‌ را دوست داشته باشید و چه نه، واقعیت این است که طرفداران زیادی دارد. او می‌داند که باشگاه، بیش از هر مربی و بازیکنی اهمیت دارد و تصمیماتی که می‌گیرد همه فراتر از نام بازیکنان یا مربیان است و همیشه اولویت را باشگاه قرار داده. برخی اعتقاد دارند دلیل در اوج ماندن رئال مادرید همین تصمیم‌ها است که در آن از علایق شخصی بوجود نیامده. و نکته جالب اینجاست بیشتر کسانی که جدا شده‌اند به رئال برگشته‌اند.

رائول یکی از جداشده‌ها در زمان پرز است. او با مورینیو مشکل داشت و مورینیو می‌خواست به این مهاجم افسانه‌ای نقشی محوری دهد. رائول جدا شد اما دوباره به رئال مادرید برگشت و حالا در تیم کاستیا فعالیت دارد. کاسیاس هم زیر نظر مورینیو بود که از رئال مادرید جدا شد که پرز در این رابطه گفته بود: او می‌خواهد جدا شود و خودش از ما خواسته.

کریستیانو به شیوه‌ای متفاوت پیراهن رئال را از تن درآورد. او شریط متفاوت قراردادی می‌خواست که با توجه به اختلافات در رختکن باشگاه مجبور به تصمیم‌گیری شد و در نهایت رونالدو رئال را ترک کرد. او سال گذشته دوست داشت به رئال برگردد.

در رابطه با زیدان مشکلی نبود و او دوستانه از رئال جدا شد و برگشت. هرچند این بار به نظر می‌رسد اتفاقاتی رخ داد و زیدان می‌گفت حس کردم به من اطمینان کافی وجود ندارد. در رابطه با راموس شرایط اما با همه متفاوت بود. او برای ۶ ماه در حال مذاکره بود و در نهایت جدایی‌اش روز چهارشنبه اعلام شد. شاید او هم مانند همه به رئال مادرید برگردد.

1101