اعتراض گری نویل: پیراهن منچستریونایتد را دوست ندارم

اعتراض گری نویل: پیراهن منچستریونایتد را دوست ندارم

پایگاه خبری فوتبالی – گری نویل به انتقاد از طرح لباس جدید منچستریونایتد پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، در ماه مارچ مشخص شد اسپانسر روی لباس فصل جدید منچستر یونایتد دیگر کمپانی شورلت نخواهد بود نام دیگری از فصل آینده جلوی لباس این تیم خودنمایی خواهد کرد. همچنان طرح لباس این تیم هم مانند هر فصل با تغییراتی مواجه خواهد شد و به این ترتیب هواداران در انتظار طرح‌های احتمالی برای لباس جدید منچستر بودند.

چندی پیش هم در همین راستا طرح لباس جدید منچستریونایتد به صورت غیر رسمی رونمایی شد و تصاویری زیادی از لباس جدید در فضای مجازی لو رفت. لباس جدید منچستر که رونمایی هم نشده حالا یک منتقد جدی دارد و او گری نویل است.

نویل در انتثاد از طرح جدید لباس در توییتر خود نوشته: من همیشه تمایل دارم لباس‌های منچستریونایتد را دوست داشته باشم اما اصلا این لباس را دوست دارم (اگر این لباس، لباس اول باشد). آیا من سخت‌گیر هستم؟ اسپانسر درست نیست، آستین‌ها درست نیست. تنها اصول اولیه در لباس وجود دارد و ما را به سمت میراث همیشگی‌ سوق نمی‌دهد. موافق هستید یا خیر؟

گفتنی است فصل گذشته با توجه به واکنش هواداران منچستر نسبت به طرح لباس، کمپانی آدیداس اندکی تغییرات در آن لحاظ کرد و باید دید حالا هم تغییری لحاظ می‌شود یا خیر.

1101