اختلاف شدید میان بازیکنان تیم زنان بارسلونا و مربی موفق تیمشان

اختلاف شدید میان بازیکنان تیم زنان بارسلونا و مربی موفق تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی - تیم زنان بارسلونا دیروز با یک اتفاق غیرمنتظره مواجه شد و به نظر می رسد که تیمی که در اخیرا با موفقیت زیادی مواجه شده حالا با یک بحران درون تیمی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان بارسلونا به شدت با سرمربی تیمشان یوئیس کورتوس درگیر شده اند و این مربی پس از کسب سه جام بزرگ در آستانه اخراج قرار گرفته بود هر چند که به نظر می رسد مدیران بارسا سعی کرده اند که جو را آرام کنند و طرفین را با هم آشتی بدهند.

تیم زنان بارسلونا با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جام حذفی فصل درخشانی را داشت اما به نظر می رسد که بزرگان رختکن این تیم به هیچ وجه از مربی تیم راضی نیستند و از مدیران تیمشان خواسته اند تا مربی دیگری را جایگزین وی کنند. در حقیقت کاپیتان های تیم زنان بارسلونا به مدیران این باشگاه اعلام کرده اند که از عملکرد و رفتار مربی تیمشان راضی نیستند. مدیران بارسلونا اما از آنها خواستند تا با گفتگو مشکلات را حل کنند چرا که  نمی خواهند مربی موفقی که فصل درخشانی داشته را به راحتی از دست بدهند و به همین خاطر به نظر می رسد که اوضاع آرام شده است.

یکی از راه حل های بارسلونا برای حل مشکل این است که یک نفر دیگر به کادر فنی اضافه شود تا نقش رابط را میان بازیکنان و کورتس داشته باشد و بدین ترتیب اختلافات کاهش پیدا کند و تنش از بین برود.

4125