تصویر و پیام جالب مسی پس از پیروزی مهم آرژانتین مقابل اروگوئه

تصویر و پیام جالب مسی پس از پیروزی مهم آرژانتین مقابل اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی دوباره در تیم ملی آرژانتین لبخند می زند. در حقیقت کاپیتان پس از سالهای مشکلی که در آلبی سیلسته داشته حالا در کوپا آمریکا شروع خوبی داشته و در تیم ملی آرژانتین نیز با گلها و پاس گل هایش می درخشد.

به گزارش فوتبالی، مسی در بازی آرژانتین و اروگوئه پاس تک گل پیروزی بخش تیمش را داد و در پایان بازی تصویر جالبی از ریکاوری کردنش در کنار برخی از هم تیمی هایش منتشر کرد. مسی که پاس گل مهمی را داده بود بعد از بازی در کنار دی ماریا، پاردس، اوتامندی، دی پل و کورئا در یک حمام در رختکن عکس گرفت. کاپیتان آلبی سیلسته و بارسلونا نوشت:" به پیش رفقا! مهم بود که امروز برنده شویم. این به ما آرامش می دهد تا همچنان در آینده سرسخت باشیم."

پیام لئو در اینستاگرامش با بازتاب گسترده ای مواجه شده است و میلیون ها لایک برای این عکس زده شده است. تیم ملی آرژانتین حالا با این پیروزی برای ادامه کوپا آمریکا روحیه گرفت. مسی انگیزه زیادی دارد تا طلسم ناکامی های خود را در تیم ملی آرژانتین بشکند و بالاخره امسال اولین جام ملی خود را ببرد تا برای جام جهانی 2022 روحیه بگیرد و بتواند با شکستن طلسم قهرمانی جام جهانی در میان مردم آرژانتین نیز محبوبیت خود را دوچندان کند.

4125