یواخیم لوو: از رونالدو کارهای بیشتری نسبت به جابه‌جایی کوکاکولا برمی‌آید

یواخیم لوو: از رونالدو کارهای بیشتری نسبت به جابه‌جایی کوکاکولا برمی‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این تیم و پرتغال در مونیخ در هفته دوم یورو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی آلمان می داند که بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی کلیدی است چرا که اگر آلمان دومین شکست خود را هم تحمل کند، در آستانه حذف از مسابقات قرار می گیرد.وی در مورد شرایط تیمش گفت:" باید در حملات بهتر شویم. در دفاع تغییرات تاکتیکی زیادی نخواهیم داشت. همه بازیکنان نشان داده اند که می توانیم در حملات به شکل متفاوت تری رفتار کنیم و فضاهای متفاوتی را پوشش بدهیم. وقتی که در یک سوم پیانی زمین حریف هستیم باید با فشار بیشتری نفوذ کنیم. می دانم که می توانیم این کار را انجام بدهیم. مقابل فرانسه تصمیم های درستی نگرفتیم اما فردا بهتر می شویم."

لوو تائید کرد که شرایط بدنی گورتسکا بهتر شده اما هنوز آماده 90 دقیقه بازی کردن نیست  و در مورد تیم ملی پرتغال هم صحبت کرد:" پرتغال فقط رونالدو نیست. چهار، پنج بازیکن دیگر در بالاترین سطح دارند. پرتغال از طریق یک بازی ترکیبی بسیار متنوع می تواند به بهترین سطح فنی خود برسد. سخت است که بتوان توپ را از آنها گرفت. همه چیز برای رونالدو در خط حمله مهیاست اما پرتغال بازیکنان دیگری نظیر سیلوا، فرناندز و فلیکس را دارد که به بازی آنها تنوع می دهند اما کریستیانو بازیکنی در سطح جهانی است و کارهای بیشتری نسبت به جابه جایی بطری های کوکا کولا بلد است."

4125