سرلک: خوشحالم زیباترین پیراهن تیم ملی جهان را می‌پوشم/ سوپرجام را می‌بریم

سرلک: خوشحالم زیباترین پیراهن تیم ملی جهان را می‌پوشم/ سوپرجام را می‌بریم

پایگاه خبری فوتبالی - میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش تیم پرسپولیس گفت: احساس من پس از دعوت رسمی به تیم ملی وصف‌نشدنی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، پس از دعوت به تیم ملی ایران از سوی دراگان اسکوچیچ به میلاد سرلک زنگ زدیم که با خوشحالی به ما گفت تست کُرونا داده و منتظر است جواب آن برسد. او و عارف غلامی که به جای کمال کامیابی نیا و وحید امیری مصدوم به تیم ملی دعوت شدند، پس از منفی شدن جواب تست کُرونای خود راهی بحرین شدند و به اردوی تیم کشورمان ملحق شدند. درحالی که کسی فکرش را نمی‌کرد میلاد سرلک بتواند در دو دیدار متوالی برابر کامبوج و عراق بازی کند اما...

میلاد جان تبریک می‌گوییم، به تیم ملی دعوت شدی و بازی هم کردی. توضیحی می‌دهی؟

احساس من پس از دعوت رسمی‌به تیم ملی وصف نشدنی بود و واقعا نمی‌توانم آن را توصیف کنم. اینکه بازی هم کردم فوق العاده بود و خوشحالم عضو کوچکی از یک تیم بزرگ بودم که توانست در بحرین موفق ظاهر شود.

تو پیراهنی را پوشیدی که شاید هزاران فوتبالیست بزرگسال، جوان و حتی نوجوان ایرانی آرزوی آن را دارند؟

من می‌گویم زیباترین پیراهن تیم ملی جهان را پوشیدم. خیلی از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که زحماتم در این سال‌ها نتیجه داد. جا دارد از کادرفنی تیم ملی و آقای اسکوچیچ تشکر کنم که به من اعتماد کردند و تلاش می‌کنم بازیکن مفیدی برای تیم کشورم باشم.

تو قبل از دربی می‌دانستی در لیست تیم ملی هستی و حتی همراه ملی پوشان پرسپولیس تست کُرونا دادی اما نتوانستی به همراه تیم به بحرین سفر کنی و بعد...

باز هم خدا را شکر می‌کنم. تیم ملی محدودیت دارد و من هم از ته دل و مثل هر ایرانی دیگری دعا می‌کردم تیم کشورم موفق باشد. انصافا هم بازیکنان تیم ایران عالی ظاهر شده و شاهکار کردند. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و تیم ملی ایران در بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم موفق ظاهر شود و دل فوتبالدوستان کشورمان را شاد کند.

تو و عارف غلامی جانشین وحید امیری و کمال کامیابی نیا شدید که مصدوم شدند. صحبتی در این رابطه نداری؟

کمال کامیابی نیا و وحید امیری دو همبازی خوب و دوستان عزیزم در پرسپولیس هستند. انشالله که مشکل این دو بازیکن زحمتکش و خوب کشورمان خیلی جدی نباشد و هر چه زودتر برگردند.

حالا تیم ایران در سید یک مسابقات قرار گرفته و به ژاپن که برخورد نمی‌کنید. دوست داری در شهریورماه و مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با کدام تیم‌ها همگروه شوید؟

در مرحله بعدی بهترین تیم‌های مرحله مقدماتی حضور دارند. تیم‌های برتر قاره آسیا که همه هم برای صعود کردن می‌جنگند. بنابراین فرقی نمی‌کند به چه تیمی بخوریم چون همه تیم‌ها قدرتمند هستند.

می‌دانیم تازه به ایران رسیدی اما سئوال آخر ما درباره پرسپولیس و سوپرجام است. چه صحبتی در این رابطه داری؟

سوپرجام یک قهرمانی و جام دربر دارد. یک بازی که برای هواداران برگزار می‌شود و جای همه پرسپولیسی‌ها درورزشگاه خالی است. انشالله سوپرجام را می‌بریم و به طرفداران خودمان تقدیم می‌کنیم.

1470