با سوپرجام «پرسپولیس – سپاهان» به استقبال فصل جدید بروید!

با سوپرجام «پرسپولیس – سپاهان» به استقبال فصل جدید بروید!

پایگاه خبری فوتبالی- با قهرمانی سپاهان در جام حذفی تکلیف بازی سوپرجام ایران هم مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، عصر روز گذشته بازی فینال جام حذفی بین دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و سپاهان با برتری دو بر صفر مقابل مس توانست بعد از حدود یک دهه قهرمان جام حذفی شود.

با قهرمانی سپاهان در جام حذفی، تکلیف بازی سوپرجام ایران هم مشخص شد. سپاهان به عنوان قهرمان جام حذفی باید در بازی سوپر جام با پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شده است برای قهرمانی در سوپرجام مبارزه کند.

ظاهرا قرار شده مسابقه سوپرجام قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر برگزار شود. روز گذشته  امیرحسین روشنک سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: «برنامه‌ریزی ما برای شروع فصل بعد 24 و 25 مرداد ماه است، اما به این شرط که بتوانیم ورزشگاه‌ها را برسانیم و زمینه شروع فصل را فراهم کنیم. در غیر این صورت ممکن است لیگ با تأخیر شروع شود.» 

حالا اگر قرار باشد لیگ برتر در همان تاریخی که اعلام شده شروع شود احتمالا بازی سوپرجام یک هفته قبل‌تر یعنی 17 یا 18 مرداد برگزار خواهد شد. نکته عجیب این است که سپاهان برای اولین بار توانسته به بازی سوپرجام برسد. این در حالی است که پرسپولیس 5 بار قهرمان شده و یک بار نتوانسته قهرمان سوپرجام شود.

1359