خاطره‌بازی راموس و رونالدینیو در توییتر با یاد ال‌کلاسیکوها

خاطره‌بازی راموس و رونالدینیو در توییتر  با یاد ال‌کلاسیکوها

پایگاه خبری فوتبالی - تقریبا 24 ساعت پس از مراسم وداع سرجیو راموس با رئال مادرید، کاپیتان سابق رئال مادرید با رونالدینیو ستاره برزیلی سابق بارسلونا در توییتر خاطره بازی و شوخی کردند.

به گزارش فوتبالی، بیشتر از 24 ساعت بعد از آن که سرجیو راموس با رئال مادرید وداع کرد، رونالدینیو پیامی را برای وی منتشر کرد. در حقیقت در ساعات اخیر ستارگان سرشناسی نظیر توتی و فردیناند برای راموس پیام گذاشته بودند اما پیام رونالدینیو با چاشنی کل کل و یاد کردن از ال کلاسیکوها همراه بود.

جمعه رونالدینیو تصویری از رویارویی با راموس در بازی میان بارسلونا و رئال مادرید منتشر کرد و نوشت:" سلام سرجیو راموس، این شب را به یاد داری؟" که البته مدافع سابق رئال مادرید خیلی سریع جوابش را داد. در حقیقت راموس تصویری از جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگای 07-2006 پس از سی امین قهرمانی تاریخ رئال در لالیگا منتشر کرد و نوشت:" بله اما چند ماه بعد اتفاق بسیار بهتری رخ داد..."

سرجیو راموس پس از شانزده سال با کسب 22 جام به عنوان دومین بازیکن پرافتخار تاریخ رئال مادرید از تیم جدا شد و حالا مشخص نیست که مقصد آینده اش کجاست هر چند که شایعات زیادی در موردش وجود دارند از میلان تا پی اس جی ، منچسترسیتی، منچستریونایتد و حتی لیگ های آمریکا و کشورهای عربی.

4125