راموس در کنفرانس خبری اشک ریخت: هیچ‌وقت نمی‌خواستم از رئال مادرید جدا شوم

راموس در کنفرانس خبری اشک ریخت: هیچ‌وقت نمی‌خواستم از رئال مادرید جدا شوم

پایگاه خبری فوتبالی – کنفرانس خبری مربوط به جدایی راموس برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، راموس در کنفرانس خبری مربوط به جدایی‌اش از رئال مادرید گفته: بالاخره آن لحظه فرا رسید. یکی از سخت ترین‌ها در زندگی‌ام. لحظه خداحافظی با رئال مادرید. دست در دست پدرم رسیدم... (راموس در این لحظه اشک می‌ریزد) غیر ممکن است که احساساتی نشوم. دوست داشتم در ورزشگاه خودمان در سانتیاگو برنابئو خداحافظی کنم.

راموس در ادامه افزود: ممنونم رئال مادرید. همیشه در قلبم تو را نگه می‌داریم. این پایان یک دوره بی‌نظیر و یکتا در زندگی من است و آغاز یک دوره پرامید. آغاز آینده‌ای که می‌خواهم در آن چند سال بهترین تلاشم را نشان دهم و به لیست افتخاراتم چند جام اضافه کنم. از همه ممنونم. این برای من بیشتر از یک خداحافظی است. یک بعدا شما را خواهم دید است. زیرا برخواهم گشت.

مدافع رئال مادرید در ادامه درباره باشگاهی که می‌خواهد در آن حضور پیدا کند گفته: چیزهای یادی رخ داد. اولین چیزی که می‌خواستم بگویم این است که هرگز نمی‌خواستم رئال مادرید را ترک کنم و همیشه می‌خواستم بمانم. برای دادن جزئیات باید خلاصه بگویم و به دوران قرنطینه برگردم که در آن لالیگا را بردیم و جشن گرفتیم. پس از آن باشگاه به من پیشنهاد تمدید داد اما به دلیل بحران کرونا از آن عقب کشید.

راموس در ادامه گفته: در چند ماه گذشته باشگاه به من پیشنهادی یک ساله با کاهش حوق داد. پول مشکل من نبود. رئیس من را می‌شناخت و من هم اطمینان دادم که یک مسئله اقتصادی نبود. مشکل سال بود. آن‌ها به من یک سال پیشنهاد دادند و من ۲ سال می‌خواستم به خاطر ثبات خانواده‌ام. در آخرین مکالمه‌مان گفتم این مسئله را قبول می‌کنم اما گفتند چنین پیشنهادی دیگر وجود ندارد. به من گفته شد آن پیشنهاد تاریخ انقضا داشته اما من چیزی در این رابطه نشنیده بودم.


1101