سوال روز: مقصد آینده راموس کدام تیم خواهد بود؟

سوال روز: مقصد آینده راموس کدام تیم خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته خبر ناراحت‌کننده‌ای برای هواداران رئال مادرید منتشر شد. از مدت‌ها پیش زمزمه‌هایی مربوط به جدایی راموس از رئال شنیده می‌شد و شب گذشته خبر جدایی او رسمی شد.

به گزارش فوتبالی، راموس ۱۶ سال فراموش نشدنی در رئال مادرید داشته و حالا باید او را در لباسی جدید دید. به همین دلیل سوال مهم اینجاست او به کدام تیم خواهد رفت؟

او در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد اما هنوز هم تیم‌های بزرگ می‌توانند با توجه به شرایط فیزیکی مناسبش به مدت ۲ سال از او استفاده کنند. از تیم‌های خواهان او می‌توان به منچستر یونایتد و سیتی در گذشته اشاره کرد و این روزها از پاری سن ژرمن هم به عنوان یک تیم خواهان راموس یاد می‌شود. برخی هم می‌گویند ممکن است راموس برای درآمد بیشتر و بازی با فشار کمتر به چین برود. حضور راموس در سویا هم دور از ذهن نیست و ممکن است او در تیمی که با آن شناخته شد از فوتبال خداحافظی کند.

در همین زمینه رسانه مارکا یک نظرسنجی برگزار کرده و از مخاطبین خود خواسته مقصد آینده راموس را حدس بزنند که تا این لحظه ۳۴ درصد اعلام کرده‌اند او به لیگ برتر انگلیس خواه رفت. ۲۴ درصد از شرکت کننده‌ها گفته‌اند مقصد بعدی او پاری سن ژرمن است و ۲۰ درصد هم رای به سویا داده‌اند. ۱۶ درصد گفته‌اند راموس به سری آ می‌رود ۵ درصد هم گفته‌اند یک لیگ کوچک (مانند چین) مقصد آینده راموس است. نزدیک به یک درصد هم تیم‌های درجه دو اروپایی را انتخاب کرده‌اند.

1101