عکس؛ لباس دروازه‌بانی فصل بعد بارسلونا در تن تراشتگن

عکس؛ لباس دروازه‌بانی فصل بعد بارسلونا در تن تراشتگن

پایگاه خبری فوتبالی - در بحبوحه رقابت های یورو 2020 از لباس های باشگاه بارسلونا برای فصل آینده رونمایی شد و تصاویر آن در رسانه های مختلف مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب رونمایی از این لباس ها، پیراهن دروازه بانی بارسلونا برای فصل آینده بود که این بار به رنگ نارنجی است و البته طرح هایی هم روی آن وجود دارد. مارک آندره تر اشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا که در لیست تیم ملی آلمان برای رقابت های یورو حضور نداشت، اکنون لباس دروازه بانی بارسلونا را بر تن کرده است و به نظر می رسد که او برای فصل آینده هم دروازه بان بارسلونا خواهد بود.

بسیاری از عملکرد مارک آندره تراشتگن تعریف و تمجید می کنند و از او راضی هستند اما بسیاری دیگر از هواداران بارسلونا هم معتقدند که این بازیکن دچار افت شده است و از عملکرد او رضایت ندارند و تراشتگن را از دلایل نتایج ضعیف بارسلونا در فصل گذشته می دانند.

اما به طور کلی مارک آندره تراشتگن دروازه بانی است که توانست در فصل 2014/15 به همراه بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و جام را بالای سر ببرد و به نظر می رسد که همچنان هم دوران حضور او در بارسلونا ادامه خواهد یافت.

1470